GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 23 de setembre del 2011

Fragment Parcial 011

QUIN QUADRE ÉS?


Amb la intenció de començar una col·lecció de pintura, vaig anar a una famosa galeria d'art i vaig triar uns quants quadres que em van agradar.


A l'hora de pagar vaig adonar-me que el meu pressupost només cobria una part de la factura i, en conseqüència, el galerista només em va deixar emportar un tros de cada quadre... i encara gràcies.


Tot i així, el marxant va dir que són quadres tan famosos que serien igualment reconeguts. A vosaltres que us sembla? ;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Quadern de mots "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

8 comentaris:

Jordi ha dit...

El meu fort, sentint-ho molt, no és la pintura...

Quadern de mots ha dit...

Cafè de Montmartre de Santiago Rusiñol ;D

jomateixa ha dit...

m'hi anava a posar, però ja veig que per aquí son molt rapids... jeje

Assumpta ha dit...

Caram, veig que avui ha anat ràpid :-) La QUADERN ha estat supersònica!! :-D

Quadern de mots ha dit...

fiuuuuuuuuuuu!!!!

(ja em tocava, avui que no s'ha de pensar)

Carme Rosanas ha dit...

Jo ja estic prou contenta que he estat capaç de pensar... podria ser un Rusiñol... :) perquè sempre em sento totalment incapaç de posar-m'hi amb els fragments dels quadres.

Elfreelang ha dit...

Crec que és de Cezanne! ui ara estic dubtant

McAbeu ha dit...

Aquest l'encerta la QUADERN i ben ràpid. Felicitats!!

Publica un comentari a l'entrada