GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 28 de desembre del 2009

XAREL-10 ACABA

Fins aquí hem arribat!

Sé que molts penseu que m'agrada proposar-vos enigmes i que em diverteixo fent el blog, de fet jo mateix ho he dit més d'una vegada, però no us puc enganyar més. Tot és una mentida!

Tot va començar de broma però ja fa setmanes que no dormo pensant si us agradaran els enigmes, si l'hora de la publicació farà enfadar algú, etc, etc.

Però la gota que ha fet vessar el got ha estat el Encreuat Temàtic de Nadal que vaig fer expressament per aquella data tan assenyalada i que ni heu provat de solucionar. En aquells comentaris fins l'ASSUMPTA, que tots sabem que és una bellíssima persona, s'atreveix a renyar-me.

I he pensat que potser té raó en fer-ho, així que no veig cap altra solució que posar el punt i final.

Tinc els enigmes d'aquesta setmana programats, però em pensaré si els publico o no (seria bonic acabar l'any bé, però no sé si val la pena).

Els que si tinc força clar, és que
XAREL-10 ACABA


Editat a les 20:00
Ara que fa 12 hores justes que he publicat l'apunt me n'adono que no ha sortit complet. Coses de Blogger segurament. Bé com mai és tard per arreglar-ho, ho faig. L'apunt original acabava així:

El que si tinc força clar, és que
XAREL-10 ACABA
DE FER-VOS UNA INNOCENTADA

Com gairebé tots vosaltres heu descobert de seguida, per altra banda.

No tinc cap intenció de tancar el blog, i si un dia ho faig (que no hi ha res que sigui etern) el que és segur que no ho faré perquè m'hagi enfadat amb vosaltres. :-DD

21 comentaris:

J ha dit...

Vols dir que realment hem coincidit?

McAbeu ha dit...

JOAN: Hem coincidit amb el títol i el dia del post, si més no.

JJMiracle ha dit...

Sí, sí… A veure, que miro el calendari… ;-)

captaire ha dit...

No t'ho prenguis així, Mac!!!
Aquestes inquietuds són pròpies de molts blocaires, pensar si realment agrada el que fas, si val la pena tot plegat...

Això de l'horari ens despista una mica, i per alguns comentaris pot semblar que ens enfadem, però la veritat és que ens ho agafem com una diversió més. I per l'Encreuat de l'altre dia... Home! és que era en una data on tots anem una mica de bòlit amb els dinars familiars i tot plegat, però t'asseguro que ara mateix m'hi poso!

Però sobretot, sobretot, no pleguis el bloc! No t'enfadis, home! I no ens acusis de res, que al cap i a la fi som tots INNOCENTS!! ;-DDDDDDD

Carme Rosanas ha dit...

Quins ensurts!
Sort que és dia dels innocents!

Assumpta ha dit...

Ostres!! Em regales EL LLIBRE? jejeje ara que no l'hauràs de fer servir!! :-PPPP

rebaixes ha dit...

Et creus el que escrius o escrius el que creus? L'enigma el contestaràs demà.Anton.

Mercè ha dit...

Quèèèèèè! Açò ha de ser una broma, avui és el dia dels Innocents.

Són dies de nadal i la gent anem molt atrafegats pensant en regals, aguantant les neures de la família, farts de menjar i de beure...

No m'ho crec. Més encara no m'ho vull creure.

Ja estàs pensant enigmes nous per a l'any nou (millor, deu).

Una abraçada.

Francesc Mompó ha dit...

I ara, puntuant de 0 a 10 l'ordre de les lletres (això sí, una sí i l'altra no) heu de descobrir l'hora en què Xarel-10 va pensar de fer aquesta joguina i quina hora va acabar el café del desdejuni. Pista: Trs dels cinc gats de la finca fumen tabac ros.
Una abraçada i bones festes.

Admin ha dit...

Si ho haguesis publicat un altre dia potser m'ho crec :-)

Al meu blog he penjat un article interessant avui (28/12/2009)

rhanya2 ha dit...

Vaja!! Alguns ens estimem o no i d'altres tanqueu... Quin dia més negre!!
;)

Roser Caño Valls ha dit...

Serà una broma o serà veritat. Si és això últim, espero trobar-te per la catosfera amb una nova iniciativa ;)

A reveure!

kweilan ha dit...

És una broma no?

BACCD ha dit...

Has escollit un mal dia perquè et creguem :P

Sergi ha dit...

Només veure el títol ja ho he sabut, avui no se'n pot treure ni un pam de net de la catosfera!

McAbeu ha dit...

P-CFACSBC2V: Ja veig que la meva credibilitat està sota mínims. ;-)

CAPTAIRE: Sort que tu si que m'entens. Mira, m'has convençut i et faré cas, no plego però que no torni a passar això de posar els dinars familiars per davant dels meus enigmes :-DDD

CARME: Un dia com avui no ens hem de creure tot el que llegim (i els altres dies tampoc, eh!) :-D

ASSUMPTA: No m'esperava aquesta reacció tan materialista per part teva :-DDD

ANTON: En el cas de l'apunt d'avui i ja veus que no espero a demà per treure'n l'entrellat, ni escric el que penso ni penso el que escric. ;-)

MERCÈ: Fas bé de no creure-t'ho. I els enigmes pel 9 any 10 ja estan esperant torn per sortir :-))

FRANCESC: Aquest el sé, aquest el sé. L'hora en que vaig pensar aquest apunt va ser ahir a les 08:00 i el cafè amb llet de l'esmorzar d'avui me l'he acabat a les 7:30, encara que no sé si et valdran les respostes perquè no et poso les equacions matemàtiques corresponents :-DD

CORO: He anat a mirar la teva notícia. Em sembla que et creuran més a tu que a mi. :-D

VIOLETTE: Certament un mal dia per fer segons quines manifestacions personals :-)

ARLEQUÍ: De moment seguirem trobant-nos per aquí mateix. :-)

KWEILAN: Ho és, ho és :-DD

DUSCHGEL: Ja veig que tens tota la raó :-DDD

XEXU: Mal dia per posar a prova la meva credibilitat :-DD


AIXÍ QUE JA HO VEIEU, DE TANCAR RES DE RES.
I ESTEU AL CAS QUE L'ENIGMA D'AVUI SURT D'AQUÍ UNA ESTONA.

J ha dit...

Que s'apagui un bloc no és preocupant, el trist és perdre un blocaire.
Celebro que encara tinguis corda per estona.

Salut!

Salvador Macip ha dit...

Ha ha! A mi no m'has enganxat perquè avui he llegit els blogs tard i m'he trobat la solució penjada. Ets un trapella... ;-)

McAbeu ha dit...

JOAN: Ja he vist que tu si que m'has enredat a mi :-DD
Tens tota la raó per tant encara que tanquis el Gramàtica ens continuarem trobant al FonsDePantalla, blog que ja he afegit a la Meva Blogosfera i del qual tinc l'honor de ser el primer seguidor.

SM: Ja t'hauràs adonat que quan em poso seriós no hi ha ningú que em cregui. Amb solució o sense :-DD

Montse ha dit...

aixxxxxxxxxx, sort que he llegit això avui!!!

no ens donis aquests "sustus"!!!!

Com dèiem als xats, re-hola!

McAbeu ha dit...

ARARE: La meva broma va durar poc, tu en canvi vas tenir més èxit amb la teva. Es nota que tens més credibilitat que jo :-DD

Publica un comentari a l'entrada