GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 26 de setembre del 2014

Peces Literàries 011


QUÈ HI DIU AQUÍ?


Us havia preparat una interessant (o no) citació literària i quan la portava cap aquí, m'ha caigut de les mans i s'ha fet miques.

Podeu ajudar-me a recompondre-la, ordenant totes les peces?.

Perquè ho tingueu més fàcil us diré que comença primer amb la citació pròpiament dita, continua amb el nom de l'autor entre parèntesis ( ) i s'acaba amb el títol del llibre on va sortir, entre claudàtors [ ].

Gràcies per endavant!

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS.
FELICITATS A " Jo rai!, Sa Lluna i Rosa G.M. "

TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

12 comentaris:

jomateixa ha dit...

Hola,
no tinc temps de posar-m'hi ara, però m'ha fet gràcia ser la primera d'arribar avui ;D

Lluna ha dit...

Jo només passo a saludar, que aquest són llargs de resoldre i m'entrabanco ;)

Bon dia jomateixa!!
Bon dia Mc!!

jo rai! ha dit...

Tots els parèntesis i claudators són vidus... tenim un problema!

jo rai! ha dit...

Ah, però hi ha un "sospitós" CHO!!!

jo rai! ha dit...

O sigui... Joan Perucho!
Demà torno.

Assumpta ha dit...

Et felicito, JO RAI! Aquest migdia, quan he vist que tote els parèntesis i claudators quedaven "vidus", com tu dius, he dimitit directament :-)

McAbeu ha dit...

JOMATEIXA i LLUNA: Doncs gràcies per passar a saludar, està molt bé saber que sempre hi sou. :-)

JO RAI!: Sabia que aquest "CHO" era una bona pista que no deixaríeu escapar. Molt bé, encertes l'autor i soluciones les peces 52 a 55. :-))

ASSUMPTA: Espero que no sigui una dimissió irrevocable. :-(

sa lluna ha dit...

I el títol:
[Llibre de cavalleries]

Bon dissabte a tothom!!
Aferradetes Mac :)

jo rai! ha dit...

Mira, venia a dir el títol... per dos minuts!!!!!!!!!!!

McAbeu ha dit...

SA LLUNA: Molt bé també. Encertes el títol que buscàvem (peces 57 a 63) i, afegint-hi l'autor que ha trobat JO RAI! i els parèntesis i claudàtors "vidus", tenim ja les últimes 14 peces de la citació amagada: [. (Joan Perucho) [Llibre de cavalleries] ] (peces 51 a 64).

JO RAI!: Dos minuts pot ser molt de temps. :-DD

Sort per a la resta!. ;-))

RGM ha dit...

Bon entreteniment per a una tarda griposa... A veure si me n'he sortit:

"Els homes, tant els cristians com els musulmans, persegueixen un vent de quimera, quelcom que, en el fons, justifiqui la seva desconcertant existència" (Joan Perucho) [Llibre de cavalleries]

McAbeu ha dit...

ROSA: Doncs sí, malgrat la grip, te n'has sortit molt bé. La teva solució només té una petita diferència amb el text original (l'ordre de "cristians" i "musulmans") però, tenint en compte que feia més d'un any que aquest enigma "reposava", el podem donar per ben correcte. Felicitats!! :-))

La solució exacta seria: Els homes, tant els musulmans com els cristians, persegueixen un vent de quimera, quelcom que, en el fons, justifiqui la seva desconcertant existència. (Joan Perucho) [Llibre de cavalleries]

Publica un comentari a l'entrada