GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 22 d’octubre del 2010

Encreuat Temàtic 012


QUINES PARAULES FALTEN?

Com veieu es tracta d'un encreuat de set paraules...

No hi ha definicions però sabem que totes responen a un mateix tema que ve indicat, com a títol, en el mateix encreuat. A més tenim com exemple i com a pista una de les paraules ja col·locada al tauler.

La vostra feina és encertar les altres sis paraules que s'encreuen amb la que ja està posada. Si les trobeu dieu-me-les als comentaris amb el número que els correspon segons el tauler. Serà qüestió de posar-s'hi, no?. ;-)


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS.
FELICITATS A " Quim Soler i Sànset "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

24 comentaris:

Quim Soler ha dit...

Ull que em penso que ja les tinc totes...

però com que no vull que em digueu acaparador, només en posaré dues.

I així les altres les pot posar algú altre.

1. Arbolí
2. Alforja
3.
4.
5.
6. Reus
7.

McAbeu ha dit...

QUIM: Tot un detall que segur que els altres amics t'agrairan. Jo, per la meva part, si que ho faig perquè ja saps que quan més bé m'ho passo és quan més joc donen els meus enigmes.
Així que Moltes Gràcies! ;-))

sànset i utnoa ha dit...

1. Arbolí
2.Alforja
3.Albiol
4.Cambrils
5. Pratdip
6. Reus
7.Prades

*Sànset*

Quim Soler ha dit...

Bé, en realitat això de no poasr-los tots també ho he fet per les meves cames, oi Xexu?

sànset i utnoa ha dit...

No he pensat en que el quinxi-txetxu pugui anar a per mi...

Que hi farem...

*Sànset*

Quim Soler ha dit...

El 4. Cambrils també pot ser:

4. Botarell

Assumpta ha dit...

Hehehe pobre QUIM, en XeXu ens té a tots mig atemorits :-DD

sànset i utnoa ha dit...

O l’Assumpta, que és del “terreno”. Encara que en la meva defensa al•legaré que vaig viure els meus primers anys a Cambrils...

Tens raó Quim, no hi he pensat pas. En Mac -en el cas que ho haguem fet bé- hauria d'invitar-nos a compartir el "felicitats"...

*Sànset*

Assumpta ha dit...

Jo sóc de Barcelona, Sànset! :-DDD

Però em van segrestar ja fa anys... ara pateixo cert grau de síndrome d'Estocolm :-PP

Sergi ha dit...

És que no apreneu, no apreneu...

Però tranquils, avui no hi haurà trencaments per ningú, només per un: En Mac.

Però xaval, a tu que et passa? Tens aquí a l'Assumpta en nòmina que contesta totes les endevinalles la primera, i a sobre li poses uns encreuats de la seva comarca!!? Sóc l'únic que hi veu tongo aquí?

I és clar, curiosament a 'la foto misteriosa' de l'Assumpta en Mac va dels primers... jo sospitaria.

Josep Lluís, tu no hi tens res a dir?? Jo aquí hi veig una mica de marro...

McAbeu ha dit...

XEXU: L'ASSUMPTA sempre diu que no li fas por però a mi si que me'n fas una mica. ;-DD
De totes maneres, de tongo res que porto una temporada que jo no encerto ni un dels Jocs de l'Assumpta. :-))

Assumpta ha dit...

SHESHU, dolent, dolent...

Mira si hi ha tongo benvolgut XeXu, que la "meva" comarca és el Barcelonès i que la "d'adopció" l'he vist quan ja ho havien resolt...

Assumpta ha dit...

Hehehe MAC, escrivíem al mateix temps, però jo he perdut uns minutets buscant l'enllaç ;-))

Sergi ha dit...

Aha, escriviu al mateix temps i tot, no? Molt bé, molt bé...

Axumpta, t'agraden jovenets, veig. 22 vam quedar que tenia en Mac, oi?

Ni calidez, ni armonia, ni diseño. Ara, una mala llet que no me l'acabo.

Sergi ha dit...

Sabeu que us estimo, oi?

Assumpta ha dit...

Eeeeeei... què et passa, perill biològic? :-))

Que t'ha fet patir veure en Sergio Ramos anar a recollir el Príncipe de Asturies?? :-))

Sí que m'agraden jovenets... en Josep Lluís és 15 MESOS més jove que jo... però d'aquí ja no passo :-PP

Sergi ha dit...

Més o menys com en Mac, doncs...

Perdó, aquest blog no anava d'enigmes o alguna cosa així??

McAbeu ha dit...

XEXU, perquè no estiguis gelós et diré que a tu també t'estimo.
I ara que ho dius si que em sona això de que aquí fem enigmes, per tant val més que ens hi dediquem i no emboliquem més la troca. ;-))

Assumpta ha dit...

Sabeu què podríem fer ara?... Un moment que he de trobar la imatge... hehehe ;-))

Assumpta ha dit...

Una graaaan abraçaaadaaa

Hehehe que ridícul... :-))

McAbeu ha dit...

:-DDDD

Sergi ha dit...

Ja veig que hauré de tornar als mètodes clàssics, els de trencar cames, que algunes bromes no us agraden...

Assumpta ha dit...

Hehehe és que als trencaments de cames ja estàvem acostumats :-PPP

McAbeu ha dit...

Jo també voto pels mètodes clàssics de solvència contrastada. ;-DD

I anem per feina que he de donar "un premi" que avui s'emporten en QUIM i en SÀNSET a mitges. Aquí teniu la SOLUCIÓ per comprovar-ho. :-))

Publica un comentari a l'entrada