GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 16 de desembre del 2009

139è Joc Literari + Anagrama Lletraferit


XAREL-10 té l'honor de col·laborar aquest dimecres amb el JOC LITERARI d'en Jesús M. Tibau.

Els habituals d'aquest blog ja coneixeu els meus ANAGRAMES LLETRAFERITS que us proposo una vegada al mes (divendres que ve en toca un) on heu de desxifrar uns anagrames que amaguen el títol d'un llibre i el seu autor, doncs avui ens n'hem repartit un amb en Tibau.

A continuació us poso l'anagrama corresponent al TÍTOL DE L'OBRA:

EL GRAN DELTA FA OCEÀ

L'altra part de l'enigma (el nom de l'autor) la trobareu a l'apunt del 139è JOC LITERARI al blog Tens un racó dalt del món, on també hi ha les instruccions per participar-hi.

Només us recordo que per tenir més possibilitats de guanyar el Premi Doble d'aquest mes heu de desxifrar els dos anagrames i enviar el títol del llibre i l'autor que s'hi amaguen a Jesús M. Tibau per e-mail, per tant és MOLT IMPORTANT que aquesta vegada NO deixeu la vostra resposta en els comentaris.

MOLTA SORT a tothom i GRÀCIES Jesús!

8 comentaris:

JJMiracle ha dit...

Em sembla que ja els tinc. Bona feina!

Jesús M. Tibau ha dit...

moltes gràcies per la teva col.laboració tan especial.
Una abraçada

Quim Soler ha dit...

Fet!

Avui no hi ha enigma?

Assumpta ha dit...

Doncs a mi m'agrada el títol "El gran Delta fa Oceà" :-D

Ai, que dolenta sóc jo amb els anagrames!! a veure si vaig a cal Tibau i en trec alguna cosa més :-))

Anònim ha dit...

Jo, veus?, estic per uns altres jocs... Concretament el BI 09. Dissabte dius que comences? No s'hi val escriure ara? Ooohhhhhh...

Josep M. Sansalvador ha dit...

Molt bona iniciativa. Dos monstres del joc i l'enigma avui treballen junts.
Una abraçada !

McAbeu ha dit...

Gràcies a tots!

ANÒNIM del BI09, benvingut per aquí. Jo publicaré el post del Blogaire Invisible el dissabte, però tu ves venint quan vulguis i sobretot pots deixar-me les pistes que vulguis. Com més millor :-DD

Anònim ha dit...

Sí, sí, tu encara no has resolt el teu anagrama...

I què coi ha passat amb el comentari que he deixat abans? Això no em xuta, tu!

BI09

Publica un comentari a l'entrada