GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dissabte, 21 de gener del 2017

Relats Conjunts (gener - 2017)


Des del blog RELATS CONJUNTS ens proposen escriure un relat inspirat pel quadre "Soir bleu" (Edward Hopper - 1914).

Es dóna la circumstància que aquesta és la proposta nº 100 d'aquell blog i, per celebrar com cal l'efemèride, a l'ELFREELANG se li ha acudit que estaria molt bé animar la Catosfera a aconseguir el major nombre possible de relats (i si s'arriba als 100, millor que millor). Jo ho he trobat una gran idea i per això aquesta vegada en comptes d'un n'he fet dos. Avui surt el primer i el segon el publicaré dissabte que ve, espero que us agradin.




PALLASSO!!

Escolti, senyor, permeti'm explicar-li que des del primer dia que vam obrir aquest restaurant hem tingut l'honor de comptar entre la nostra distingida clientela a molts dels treballadors dels grans estudis cinematogràfics que hi ha aquí al davant. Entre ells, evidentment també alguns actors i no cal dir que no ens fa res que vinguin amb la seva roba de feina. Per exemple aquest matí, a l'hora d'esmorzar, ens ha visitat tot l'elenc del nou western que s'està rodant i, amb tants cowboys com hi havia, això hauria semblat un saloon del salvatge oest si no fos que, en comptes del whisky de rigor, tots ells prenien un cafè amb llet i un croissant. I també ara mateix, segur que s'ha fixat que a la taula del costat hi ha una parella vestida d'etiqueta. Són dos dels protagonistes de «Titànic 2 – L'atac dels zombis subaquàtics» que estan fent un mos mentre esperen per entrar a rodar l'escena del ball de gala a la coberta de luxe del vaixell enfonsat just abans que comencin a reflotar-lo des dels averns marins, despertant d'aquesta manera allò que no s'hauria d'haver despertat mai (em sap greu per l'espòiler). O igualment aquí, a la seva mateixa taula, perquè si no m'equivoco aquest senyor és el guardonat amb el premi al millor actor de l'any passat per la seva genial interpretació de Van Gogh al remake de «Lust for Life» («El loco del pelo rojo» a la literal traducció espanyola) i que enguany protagonitza la versió musical de «El abuelo tiene un plan» on fa del gran Paco Martínez Soria i per això no s'ha tret la boina ni per dinar. Per tant, em sembla que queda clar que no és per culpa de la seva indumentària que he de demanar-li que surti immediatament del local abans que em vegi obligada a avisar als de seguretat. Li puc assegurar que no hi ha cap problema amb que porti la cara pintada de blanc i vagi amb el nas vermell, és únicament la seva actitud el que molesta a la resta de comensals. Però si des de que ha entrat no ha parat de fer el pallasso, home!!.



15 comentaris:

Sergi ha dit...

Potser és que està molt posat en el seu paper, no? Però una cosa sí que et diré, que la tinc ben clara. No penso veure Titànic 2...

Elfreelang ha dit...

hahaha cal esperar que deixi de fer el pallasso es veu que s'ha ficat molt en el paper ......bona proposta!

Assumpta ha dit...

Hahahahaha jo tampoc penso veure Titànic-2... Quina por!! :-DD

El que sí que no em penso perdre és la versió musical de "El abuelo tiene un plan", ja m'ho estic imaginant, deu ser magnífica... i més amb aquest actor tan brillant... :-DDD

Això sí... entre tanta gent tranquil·la i normal, sempre hi ha qui vol cridar l'atenció... ai!!

Consol ha dit...

Potser s'ha ficat en excés en el seu paper, i clar passa el que passa...
Ja tinc ganes de veure el segon.

Lluís Martí ha dit...

En realitat no calen tantes explicacions. "Reservat el dret d'admissió", apa, fora. Però ha valgut la pena només per saber que faran el musical de "El abuelo tiene un plan". Saps si es pot anar reservant entrada?

Carme Rosanas ha dit...

Ha, ha, ha... molt bo... n'hi ha que no saben fer res més que fer el pallasso! Aquest, al menys, no enganya!!!

Carme Rosanas ha dit...

T'he de dir que quan he clicat el teu enllaç i mentre esperava que es carregués el teu blog, (pocs segons) la idea que m'ha passat pel cap ha estat: en Mc s'ho podria currar i fer un relat cada dissabte del mes... em sap greu que l'estona no hagi estat prou per especificar que jo volia dir cada dissabte fins al 15 de febrer quan es penjarà la següent proposta de Relats Conjunts... però en fi... no em queixaré. Amb aquesta prova de telepatia blocaire i els dos relats anunciats, em dono per satisfeta. 😜

Garbí24 ha dit...

és el que té tenir un pallasso com a client, quan et demana una cosa no saps si realment ho vol o t'està prenent el pèl.

jomateixa ha dit...

De vegades fa il·lusió tenir clients especials, però el tret et pot sortir per la culata.

xavier pujol ha dit...

Tornaré a veure Titànic, el dia que facin una versió on al final no s'enfonsi.

McAbeu ha dit...

Gràcies a tots pels vostres comentaris.

Certament cal distingir entre els pallassos de veritat i els que fan el pallasso. Aquests últims acostumen a fer-se molt pesats i no hi hauria d'haver cap problema en fer-los fora de qualsevol lloc fins i tot, com diu LLUÍS, amb menys explicacions que les que dóna aquesta cambrera. :-))

Pel que fa a les pel·lícules, ja veig que la segona part de Titànic serà un fracàs. En canvi, el musical de "El abuelo tiene un plan" es convertirà en el gran èxit de la temporada... és que els clàssics no fallen mai. :-DD

I CARME quan parles telepàticament has de vocalitzar bé, sinó passen aquestes coses. Jo vaig entendre que havia de fer relats per omplir els dissabtes d'aquest mes i tu volies dir que fes relats durant tot un mes, quatre setmanes vaja. :-DD
Però, encara estem a temps d'arreglar-ho, no?. Vull dir que penso que tens raó, que l'ocasió s'ho val i que realment m'ho puc currar una mica més. M'ho he repensat i ja puc anunciar que, per celebrar la proposta 100 dels RC, publicaré quatre relats conjunts (al que no em comprometo és que siguin prou bons). ;-)

Gerònima ha dit...

Mare meva! potser sí que al final arribarem als 100ççççç1 ja ja ja!
El Pallasso al carrer! per pallassoooo!!

Carme Rosanas ha dit...

Visca! Visca!

A vegades la telepatia funciona!!!

Alfonso Robles Motos ha dit...

I mira que hi ha pallassos per la vida, no cal mirar res més que als polítics per observar a un munt. Pot ser que com deia el Joan també molesti el que sigui blanc i vulguin fer fora l'últim que queda, jajja.

sa lluna ha dit...

Doncs mira, aquest també m'ha fet riure.
Gràcies!! ;)

Publica un comentari a l'entrada