GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dissabte, 19 de juny del 2010

164è Joc Literari (juny - 2010)

Des del blog Tens un racó dalt del món ens repten cada dimecres a jugar amb la literatura.

Ha arribat el 164è Joc Literari, que torna a ser un joc creatiu. Aquesta vegada ens demana un text lliure inspirat en aquesta imatge.

Jo he fet un sonet, que no acaba de ser-ho: ;-))


Amagada darrere de l'arbre,
vigila que no hi hagi cap perill.
Pot ensenyar-nos les dents de sabre
però és tan poruga com un conill.

No és por!. Diria ella indignada
i segur que té tota la raó.
És la prudència ben aplicada,
l'astúcia d'esperar l'instant millor.

Per això, vigilarà molt calmosa
esperant les preses sense aldarull
per després caçar-les orgullosa.

I si no pot, s'empassarà l'orgull
dient com l'altra guineu famosa:
- Millor les deixo, són verdes, no en vull!.


6 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

el sonet mensual que no falti. Gràcies

Elfreelang ha dit...

Ets un sonetista reconegut! ja m'agradaria tenir el teu talent de fer sonets...t'ha quedat molt aconseguit!

Assumpta ha dit...

Apaaaaaaa!! Rimant amb paraules acabades en "LL"... cada vegada vas pujant més el llistó :-))

Ai!! Anava a dir que l'estil em feia pensar en una faula, però havent posat el darrer vers que has posat semblarà que ho dic per això... però jo ja ho havia pensat, eh? :-))

JJMiracle ha dit...

Astuta, la guineu! Com a l'Assumpta, també m'han fet gràcia aquestes rimes acabades en -ill i -ull.

*Paraula de verificació: vatort

sànset i utnoa ha dit...

Ben cert és que les raboses són uns bitxos la mar d'espavilats. N'hauríem d'aprendre d'elles.

Bona obra, M. H. Lope!

*Sànset*

McAbeu ha dit...

Gràcies a tots pels comentaris! :-))

Ja he dit alguna vegada que em "dedico" a això dels sonets perquè em diverteix molt aconseguir el repte de fer lligar la rima i la mètrica. És només un "divertimento" i si us agrada doncs molt millor. :-)

Publica un comentari a l'entrada