GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 24 de març del 2017

Citació Encriptada 005


QUÈ HI DIU AQUÍ?


Tenim al davant una citació, més o menys encertada, d'un personatge, més o menys conegut, que he tret de Viquidites.

Per descobrir-la hem d'omplir cada casella amb la lletra que correspon al número que hi ha a sota que, al seu torn, corresponen a cadascuna de les lletres que formen el nom i cognoms de l'autor. A la part superior de la imatge veiem aquest nom complet però desordenat, només cal solucionar aquests anagrames per trobar quina lletra correspon a cada número i així solucionar l'enigma.

Ben fàcil, no?.
;-)


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Carme Rosanas i Jo rai! "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

12 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ja tinc el personatge: ANNA LIZARAN MERLOS

Carme Rosanas ha dit...

Hi ha moltes maneres de ser diva...

jo rai! ha dit...

n'hi ha de "patoses" (???????????????????)

Elfreelang ha dit...

sempre arribo quan ja ho han descobert.....

Carme Rosanas ha dit...

... i d'altres que ho fan passar ....

jo rai! ha dit...

Però això de "patoses" és patoses de veres?

Carme Rosanas ha dit...

Em sembla que sí, jo rai, jo també ho he llegit així... entre cometes, però ...

A veure si el LLIBRE ens ho explica. L'Anna Lizaran ho devia dir així textualment...

McAbeu ha dit...

No hi ha res a explicar o, com a mínim, jo no hi puc afegir res més que el que ja apunta la CARME. Les citacions que fa servir el LLIBRE estan copiades tal com surten a Viquidites i, en aquest cas, inclou aquest barbarisme que l'Anna Lizaran devia fer servir quan va dir aquesta frase. La paraula no és correcta, evidentment, i per això va entre cometes, però la llengua oral ja ho té això de no ser sempre estrictament normativa, no?. Vaja, que a mi també se m'escapa algun "buenu" de tant en tant. ;-)

Així que feu el cor fort, passeu el "patoses" sense respirar i... acabeu de donar la solució. :-DD

jo rai! ha dit...

Sense que es noti?

jo rai! ha dit...

La veritat és que 'patoses' a banda, no acabo d'entendre el que vol dir.

Carme Rosanas ha dit...

Doncs sí... sense que es noti!

McAbeu ha dit...

Correcte, CARME i JO RAI!, entre tots dos enllestiu la citació amagada d'avui: Hi ha moltes maneres de ser diva, n'hi ha de "patoses" i d'altres que ho fan passar sense que es noti. (Anna Lizaran i Merlos). Felicitats!! :-))

Publica un comentari a l'entrada