GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 8 de maig del 2017

XAREL-10 arriba al Post 2500 i obre l'Agenda Judicial


Aquest és el 2500è post de XAREL·10 i això vol dir que si, en comptes de fer-los al blog, els hagués publicat en un llibre, ara estaria presentant un totxo com el que veieu a la imatge d'aquí dalt que, segons expliquen en aquesta web, és un llibre que conté 2500 dibuixos amb 2508 pàgines i 3'5 kg de pes que venen per només 100 € més despeses d'enviament (tota una ganga, només 0,04 € per pàgina. Ja aviso que si arribo a fer "Xarel·10, el llibre" serà més car, jo no puc vendre els meus posts a aquests preus. :-D).

Però segurament a alguns de vosaltres us faria mandra un llibre com aquest que, com a mínim, és poc manejable i us estimaríeu més que el publiqués en diferents volums. Aleshores potser seria millor fer recopilacions anuals de posts, com un dietari del que ha anat passant cada any al blog, no?. En aquest cas, i tenint en compte que el primer el vaig publicar l'any 2008, els 2.500 posts omplirien gairebé 9 d'aquestes agendes que veieu a continuació...


Les recordeu?. Suposo que alguns de vosaltres em direu que sí, tot i que ja han passat set anys des de que us vaig ensenyar aquesta foto per primera vegada, però els que no us sonen de res no patiu que us ho explico a continuació.

A primers de 2010, vaig cometre la "imprudència" de deixar un comentari al Blog de l'Assumpta on li deia que jo guardava tretze agendes d'anys anteriors sense fer servir. Ella es va sorprendre tant que va respondre que n'hi hauria per fer-ne un relat i... el va fer. Basant-se en aquestes agendes en blanc que em va demanar que fotografiés, l'ASSUMPTA va escriure un molt bon relat on ens presentava una sèrie de personatges que vivien una bonica història d'amor que vam publicar en dues entregues el mateix gener de 2010. Poc temps després, al març del mateix any, va ser el meu torn. A partir dels personatges que l'ASSUMPTA havia creat i amb unes magnífiques il·lustracions que ella mateixa va fer per a l'ocasió, vaig escriure una "mini-novel·la" de misteri publicada en cinc entregues que amagava un enigma que havíeu de descobrir.

Aquell va ser el joc d'investigació que em vaig empescar per celebrar el 500è post del XAREL-10 i ara, que hem arribat al 2500è, he volgut fer una cosa semblant. Si aleshores us vaig demanar que féssiu de detectius durant uns dies, en aquesta ocasió (com que vivim una època on està molt de moda tot el que té a veure amb el món judicial) us proposo que formeu part d'un jurat i que decidiu, sospesant les proves i declaracions dels testimonis, si l'acusat és innocent o culpable.

Laura Fonts
(dibuix d'ASSUMPTA)
Patrícia de Folgueroles
(dibuix d'ASSUMPTA)
Inspector Antoni Roig
(dibuix d'ASSUMPTA)
Aquests personatges i algun més, protagonitzaran els posts dels propers dies. A partir de demà i durant 6 jornades llegireu les trancripcions de les declaracions efectuades en el judici que els implica. Com us he dit, la vostra feina com a membres d'un suposat jurat serà estudiar-les detingudament i al final emetre el corresponent veredicte d'innocència o culpabilitat basat, evidentment, en tot el que haureu llegit.

Estigueu al cas que demà s'inicia la vista amb la declaració del primer compareixent. Mentrestant podeu aprofitar per recuperar les dues primeres entregues d'aquesta trilogia feta a quatre mans, és la millor manera de conèixer una mica millor als protagonistes i saber com va començar tot:

TRETZE AGENDES
(Escrit per ASSUMPTA amb fotografies de McABEU)

UNA AGENDA TACADA DE SANG
(Escrit per McABEU amb il·lustracions d'ASSUMPTA)

I així aneu fent boca, tot esperant la continuació de la història
que coneixerem així que s'obri la nova...
AGENDA JUDICIAL


ESTEU CONVOCATS COM A MEMBRES DEL JURAT
A PARTIR DE DEMÀ MATEIX...
US HI ESPERO!!!

12 comentaris:

Sergi ha dit...

Probablement fa una bona temporada que portes pensant aquesta celebració pels 2500 posts, però en llegir això de les agendes m'han vingut molts records, és clar, i he pensat en el post que vaig fer ahir, que la proposta de la Carme pel seu aniversari ens està portant al passat, a fer salts en el temps i a viure tantes i tantes coses que hem viscut. Estic nostàlgic, tu.

Vinguin aquestes compareixences, a veure què traiem en clar d'aquest assumpte!

McAbeu ha dit...

XEXU: Vaig començar a pensar-hi l'octubre passat que és, com saps, quan comença "l'any XAREL-10", aleshores vaig començar a escriure la primera versió del text que llegireu a partir de demà i vaig comptar que aquest post 2500 li tocaria sortir a finals de maig o primers de juny. Fets com els 100 Relats Conjunts (on en vaig escriure 4 en comptes d'un) o alguns posts especials com el dedicat a la celebració del teu desè aniversari i al de la Carme que vaig publicar dissabte, ha fet que aquesta meva celebració que ens porta certament als "vells temps" del blog s'avancés fins coincidir plenament amb aquesta revisió nostàlgica que estem fent ara amb la Carme. És doncs només casualitat però me n'alegro que hagi estat així, una mica de nostàlgia de tant en tant, tampoc està malament.
Per cert, he dit que a l'octubre vaig escriure una primera versió del text perquè després he anat modificant-lo durant aquests mesos, un exemple és la compareixença de la jornada 5 de la que vaig canviar-ne una bona part després de llegir un post teu... no et dic res més, quan surti el proper dilluns ja ho veuràs. ;-)

Anònim ha dit...

Només em portes 106 posts de diferència?! Es cosa meva o cada vegada retalles més aquesta diferència? No et vaig avisar què passaria si m’avançaves? Sigui com sigui felicitats! Quan em superis potser ja no et felicitaré o sigui que assaboreix bé aquesta felicitació...

Quina diferència, tu cada vegada et treballes més els posts especials i jo cada vegada menys... Ja tinc ganes de fer de jurat, i més després d’haver vist fa poc The Night Of, espero que l’advocat també sigui John Turturro!

McAbeu ha dit...

PONS: Gràcies per la felicitació, procuraré no atrapar-te en el recompte de posts però tu també hi has de posar alguna cosa de part teva, eh!. Que d'una temporada ençà, fas més vacances que jo. ;-D
Realment, s'ha d'admetre que no t'hi vas matar gaire en el test del teu CT2600. Tot i així, jo ho entenc. Segur que no és el mateix celebrar cada 100 posts que fer-ho cada 500 com faig jo.
T'espero doncs a partir de demà, ja tens reservada la teva cadira a l'estrada del jurat. :-)

Carme Rosanas ha dit...

I tant que me'n recordo, de tot i perfectament. Enhorabona pels 2500!!!

Malgrat això rellegiré els relats per estar ben preparada per fer de jurat, que és una cosa que no m'agradaria gens que em passés de veritat... merededeusenyor! En quins embolics ens fiques, Mc!!!!

Esperem impacients!!!

McAbeu ha dit...

CARME: Sabia que te'n recordaries de les tretze agendes, va ser una bona moguda blogaire allò. Si no les hagués explicat ja aleshores, n'haurien sortit un bon grapat d'anècdotes per la teva celebració d'ara. :-))
He de dir-te que a mi tampoc em faria cap gràcia rebre una citació per fer de jurat real però aquest judici virtual serà tot una altra cosa, segur. Compto amb tu!! :-)

Salvador Macip ha dit...

Moltes felicitats per aquest "totxo" que has fet! Estarem atents a l'agenda judicial.

McAbeu ha dit...

SALVADOR: Gràcies, ja diuen que de mica en mica... s'omplen els "totxos". ;-)
No us donarà gaire feina seguir la meva agenda judicial i a veure si al final també t'animes a deixar el teu veredicte.

Garbí24 ha dit...

I si no ens en sortim......cap al constitucional? a veure si m'animo. Felicitats 2500 és un bon número de posts

McAbeu ha dit...

JOAN: No crec que ens atenguin, arribat el cas. Actualment aquests senyors treballen en exclusiva pel govern de Madrid. ;-D
Gràcies per les felicitacions i, si pots, també t'espero per aquí seguint el judici que m'he muntat.

Assumpta ha dit...

OSTRES!! Quina sorpresa!! No en tenia ni idea d'això (però de veritat, eh?) Avui he tingut un dia una mica estrany perquè pel matí havia de fer dues coses... la primera ja ha sortit malament per culpa d'un ratolí que no funcionava (no el meu, per sort hehehe)... després, per la tarda, també he perdut temps amb unes coses que no hi comptava, he hagut de sortir... en fi, que ara anava a pujar un post al blog parroquial però primer m'he dit "passaré per cal MAC" i em trobo això :-DDD

Doncs bé, jo també vull ser una de les dotze persones sense pietat :-DD

Puc jugar, no?... Encara que participés en l'elaboració dels primers jocs, d'això d'ara no en tinc ni idea. I intentar endevinar què et pot passar pel cap a tu no és pas gens fàcil. Vull dir que estic en les mateixes condicions que els altres blogaires. Puc jugar? :-))))

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: És clar que pots jugar, el text que començarà a publicar-se a partir d'avui mateix no té res a veure amb aquells que vam fer l'any 2010 més enllà que he repetit els personatges protagonistes. En aquest sentit, no tens cap avantatge respecte els altres "jurats" perquè a priori l'únic que sap la solució sóc jo. Així que ja ets pots considerar una de les 12 (o les que siguin :-D) persones sense pietat, i tant que sí!! :-))

Publica un comentari a l'entrada