GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 24 de febrer del 2017

Citació Encriptada 004


QUÈ HI DIU AQUÍ?


Tenim al davant una citació, més o menys encertada, d'un personatge, més o menys conegut, que he tret de Viquidites.

Per descobrir-la hem d'omplir cada casella amb la lletra que correspon al número que hi ha a sota que, al seu torn, corresponen a cadascuna de les lletres que formen el nom i cognoms de l'autor. A la part superior de la imatge veiem aquest nom complet però desordenat, només cal solucionar aquests anagrames per trobar quina lletra correspon a cada número i així solucionar l'enigma.

Ben fàcil, no?.
;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Carme Rosanas, Jo rai! i Assumpta "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

13 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ja tinc l'autor!!!

JEAN BAPTISTE POQUELIN / MOLIÈRE

jo rai! ha dit...

I jo ja tinc localitzada una ela geminada!!!!!!!!!!
Ja em falta menys...

jo rai! ha dit...

Em temo que no serà cap ela geminada si el 3 ha de ser una S :(

jo rai! ha dit...

Els metges...

Elfreelang ha dit...

sempre arribo a misses dites

Carme Rosanas ha dit...

... només han de receptar i cobrar...

Carme Rosanas ha dit...

La ela geminada d'en Jo rai, m'ha crear una mica de confusió a mi també... ;)
No hauria de ser un punt, sinó un guionet...

jo rai! ha dit...

Sí, un guionet de "guarir-se" em sembla.
Lamento haver creat confusió a la Carme :(

McAbeu ha dit...

Un punt?. Un guionet?. Deixem-ho en que és un "guionet apuntat". ;-)

Evidentment, aneu molt bé. Vinga, un últim esforç que no queden gaires paraules per completar la citació. :-)

jo rai! ha dit...

doncs això:
...guarir-se o no,...

Assumpta ha dit...

Ai, ai... que això és de "El malalt imaginari"!!!

Tothom quiet!!!

Assumpta ha dit...

"ÉS COSA DELS MALALTS" :-))

Però... Hi havia més d'un número per cada lletra? A: 11 i 17
És possible això? :-)

McAbeu ha dit...

Bé doncs, ja tenim la feina enllestida. Tal com diuen CARME, JO RAI! i ASSUMPTA, la citació que buscàvem és: Els metges només han de receptar i cobrar; guarir-se o no, és cosa dels malalts (Jean-Baptiste Poquelin "Molière"). Felicitats!! :-))

PS: Que és possible ho has comprovat tu mateixa, ASSUMPTA. :-DD Efectivament, quan una lletra es repeteix al nom de l'autor, se li atorguen diferents números com has vist. ;-)

Publica un comentari a l'entrada