GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dijous, 6 d’agost del 2015

Endevinalla 695

E695.- Menut, menut / sempre he estat; / vaig molt lleuger / tant per la casa / com pel carrer. / Totes les dones / fugen de mi, / i a mi són elles / que a cops d'escombra / em fan fugir. / Si no m'endevines / qui és que sóc / em faràs creure / que ets un talòs.


2n.
CONCURS
XAREL-10
d'ENIGMES i
ENDEVINALLES


[Normes de participació]


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS.


13 comentaris:

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Un ratolí!

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Hehehe estava veient el vídeo de la presentació dels candidats civils de JUNTS PEL SÍ i he aprofitat per quedar-me fins les 3:16

RATOLÍ, RATOLÍ :-DD

Lluïsa ha dit...

Un ratolí.

jo rai! ha dit...

Suposo que deu ser un ratolí...

Sergi ha dit...

Un ratolí!

Tegells ha dit...

Un ratolí

Lluna ha dit...

El ratolí

Bon dia Mc!!

Carme Rosanas ha dit...

El ratolí

Anònim ha dit...

Un ratolí :D

Avui m'he connectat tard :P

Roselles ha dit...

Un ratolí?

Assumpta ha dit...

Eeeeeeeei!!! Sospito que ahir vaig posar comentaris amb el perfil d'en JOSEP LLUÍS!!
Qualsevol comentari amb el perfil d'ell és meu, de veritat, no és trampa!

És que ahir va fer un post pel seu blog d'advocat, els fa tranquil·lament en un Word i jo els hi pujo al blog... i es va quedar el seu perfil posat.

http://advocatrodriguez.blogspot.com.es/2015/08/el-procediment-de-habeas-corpus.html

Crec que pot ser AQUÍ i al post anterior. A aquestes hores havia de ser jo per força!! :-DD

Aquí, EL RATOLÍ

És meva, MAC, de veritat!

sa lluna ha dit...

Un ratolí.

McAbeu ha dit...

2n. CONCURS XAREL-10
Endevinalla 695
Termini respostes: 07/08/15 - 03:16
Solució correcta: el ratolí

Encertants: ASSUMPTA, LLUÏSA, JO RAI!, XEXU, TEGELLS, LLUNA, CARME ROSANAS, PONS007, ROSELLES, SA LLUNA

Punt E695: ASSUMPTA

Notes: Davant tanta unanimitat, ni el LLIBRE pot gosar portar-vos la contrària. :-))

Publica un comentari a l'entrada