Exhaurit el termini de recepció de solucions per aquesta endevinalla, encara no hi ha cap encertant.
Per ajudar-vos una mica, faig una recopilació de les respostes que heu donat fins ara. No són correctes: "els dos badallen", "tots baden la boca", "cap dels dos pot caminar", "estan 'aquarterades'" o "les sabates tenen soles i el soldat està sol". A veure si veient les dolentes, us surt la bona ;-). Com a pista, us pùc dir que la solució que busca el LLIBRE es refereix a una acció en el futur (no gaire llunyà) que afectarà per igual (més o menys) als dos protagonistes de l'endevinalla... encara que no sé si us ajudarà gaire això.
A veure si surt, per provar-ho us dono 12 hores més de marge (fins les 03:19 de demà, 15/08/2015). Sort!!
2n. CONCURS XAREL-10 Endevinalla 718 Termini respostes: 15/08/15 - 03:39 Solució correcta: en que els dos estan esperant el relleu
Encertants: JO RAI!, XEXU, ASSUMPTA, PONS
Punt E718: XEXU
Notes: Amb la pista tots heu afinat molt bé el tret. Totes les respostes són ben correctes però el LLIBRE ha considerat que l'important per fer diana era haver remarcat el concepte de "relleu" (o canvi, o substitució, etc) i aquestes són les encertades.
En que tots dos badallen!
ResponEliminaTots baden la boca.....
ResponEliminaQue cap dels dos poden caminar...
ResponEliminaAlguna cosa així com que estan "aquarterades"?
ResponEliminai seguiré pensant...
Que les sabates tenen soles, i el soldat, pobret, està sol.
ResponElimina
ResponEliminaExhaurit el termini de recepció de solucions per aquesta endevinalla, encara no hi ha cap encertant.
Per ajudar-vos una mica, faig una recopilació de les respostes que heu donat fins ara. No són correctes: "els dos badallen", "tots baden la boca", "cap dels dos pot caminar", "estan 'aquarterades'" o "les sabates tenen soles i el soldat està sol". A veure si veient les dolentes, us surt la bona ;-).
Com a pista, us pùc dir que la solució que busca el LLIBRE es refereix a una acció en el futur (no gaire llunyà) que afectarà per igual (més o menys) als dos protagonistes de l'endevinalla... encara que no sé si us ajudarà gaire això.
A veure si surt, per provar-ho us dono 12 hores més de marge (fins les 03:19 de demà, 15/08/2015). Sort!!
Els dos acabaran el servei?
ResponEliminaTots dos tindran "relleu"?
ResponEliminaQue aviat tant el soldat com les sabates seran substituïts?
ResponEliminaQue tant les sabates com el soldat, aviat seran "rellevats" (o sigui substituïts) :-))
ResponEliminaEn que els dos es jubilaran
ResponEliminaQue els dos esperen el relleu
ResponElimina2n. CONCURS XAREL-10
ResponEliminaEndevinalla 718
Termini respostes: 15/08/15 - 03:39
Solució correcta: en que els dos estan esperant el relleu
Encertants: JO RAI!, XEXU, ASSUMPTA, PONS
Punt E718: XEXU
Notes: Amb la pista tots heu afinat molt bé el tret. Totes les respostes són ben correctes però el LLIBRE ha considerat que l'important per fer diana era haver remarcat el concepte de "relleu" (o canvi, o substitució, etc) i aquestes són les encertades.