E747.- Sóc una gran caixa. / Estic en un racó / del teu menjador. / Parlo, canto i ballo, / sense mai parar / i quan de mi et canses / toques un botó / i em fas callar.
TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Pons007 "
No em vull posar medalles abans d’hora però vigileu que si encerto aquest portaré 5 endevinalles seguides amb rètol vermell, i em sembla que molt poca gent pot presumir d’aquest fet ;)
Que jo recordi, PONS, no hi ha ningú que pugui presumir d'haver aconseguit 5 rètols vermells seguits. Almenys fins ara, perquè malgrat que les opcions de CONSOL i XAVIER són ben possibles, el LLIBRE està d'acord amb en XEXU, JOAN i tu mateix i confirma que el televisor és la solució correcta a l'endevinalla. Felicitats... per quintuplicat!! :-))
racó, menjador i botó rima molt bé amb Televisió :D
ResponEliminaPer ser més precís, si té forma de caixa hauria de ser un televisor dels antics (dels de CRT).
ResponEliminaJoan Colom
Doncs serà una tele, però de les antigues! Perquè ara són totes planes i fan moltes coses. Aviat ens faran callar a nosaltres...
ResponEliminaO una radio, de les antigues. No ha parlat de veure res.
ResponEliminaUn tocadiscs.
ResponEliminaNo em vull posar medalles abans d’hora però vigileu que si encerto aquest portaré 5 endevinalles seguides amb rètol vermell, i em sembla que molt poca gent pot presumir d’aquest fet ;)
ResponEliminaQue jo recordi, PONS, no hi ha ningú que pugui presumir d'haver aconseguit 5 rètols vermells seguits. Almenys fins ara, perquè malgrat que les opcions de CONSOL i XAVIER són ben possibles, el LLIBRE està d'acord amb en XEXU, JOAN i tu mateix i confirma que el televisor és la solució correcta a l'endevinalla. Felicitats... per quintuplicat!! :-))
ResponEliminaEl ràdio casset :-DDD
ResponEliminaMai ningú ha aconseguit cinc rètols seguits? Ostres! què fort!!!
ResponEliminaGuau! Cinc rètols seguits! Això vol dir que o bé jo sóc molt bo o els altres... Definitivament es la primera opció, no hi ha dubte possible :D
ResponElimina