Doncs en QUIM SOLER ho encerta a la primera perquè el LLIBRE diu que el morter és la resposta correcta com també accepten CARME, KUDIFAMILY (la reina del Face ;-DD), GARBI24 i PILAR.
Molt bones també les idees "possibles" de CARME, ELFREELANG, SÀNSET i el mateix QUIM.
L'ASSUMPTA no ho veu clar :-), LOLITA LAGARTO ho veu d'una altra manera ;-D i en JOAN prefereix, vist el dia, abstenir-se de veure-hi res. :-DD
I, CORO tens raó aquest any no m'ha vingut de gust fer cap innocentada... potser l'any que ve!
ASSUMPTA: No, no pateixis. :-)). Jo vaig obrir un compte de Facebook ja fa temps però com no li vaig veure la utilitat el tenia desactivat, aquest estiu vaig necessitar entrar a unes pàgines de Face i el vaig tornar a posar en marxa. Aleshores vaig instal·lar-hi una aplicació que connecta amb el blog i que publica automàticament els meus posts allà una mica després de que surtin aquí. Hi ha gent, com la MAIA, que els troba allà abans que aquí. :-D
Tranqui Assumpta, que primer és el blog!!!:-D (el que passa és que jo estic conectada gairebé tot el dia al Feisbuc i m'assabento abans de l'enigma del dia allà que no per les actualitzacions del Planeta Clàudia)
Menys mal, menys mal, que jo sóc mig al·lèrgica al Feisbuc (brrrrrr) i si arriba a deixar aquest Blog tan maco en segon lloc... uissss, quin disgust!! :-)
ASSUMPTA i MAIA: Més que el blog sigui el primer, jo diria que és l'únic. ;-D Ho dic en el sentit que el que hi surt allà és simplement una còpia del blog. Jo ja no tinc aquesta al·lèrgia que diu l'ASSUMPTA (primer si que la tenia :-D) i trobo que el Facebook té coses bones que complementen al blog, però també reconec que m'hi hauria de dedicar més temps per aprofitar-ho bé i, almenys de moment, no tinc intenció de fer-ho. Continuaré sent un blogaire amb facebook, i no al revés. :-))
Pot ser un morter?
ResponEliminaO una xocolatera d'aquelles antigues que tenien un forat a la tapa per on hi sortia un pal...
ResponEliminaPer dir una altra cosa...
sísísí!!!
ResponElimina(veus, Mac, com arribo sempre abans al face que aquí??? casum!!!)
:-DD
El morter...segur
ResponEliminaric-roc? el culot? no ho veig clar...un rellotge de corda? el fred em gela....ni una encerto
ResponEliminaPotser un tracalet d'aquells per moldre el cafè...
ResponElimina*Sànset*
Crec que és el morter.
ResponEliminaveig que estem pujadets de to..
ResponEliminaClar que també podria ser una simbomba!
ResponEliminaÉs molt difícil, MAC... potser de tot el que s'ha dit el que em sembla més possible és la simbomba que diu en QUIM SOLER... però ni idea :-)
ResponEliminaDoncs jo, encara que també he dit la simbomba, aposto per la meva primera pensada, el MORTER.
ResponEliminaDoncs no tinc ni idea. Per cert, aquest any ha faltat la teva innocentada. La de l'any passat va ser molt bona!
ResponEliminaM'abstinc de comentaris, que a data d'avui només se m'ocorren bajanades!
ResponEliminaDoncs en QUIM SOLER ho encerta a la primera perquè el LLIBRE diu que el morter és la resposta correcta com també accepten CARME, KUDIFAMILY (la reina del Face ;-DD), GARBI24 i PILAR.
ResponEliminaMolt bones també les idees "possibles" de CARME, ELFREELANG, SÀNSET i el mateix QUIM.
L'ASSUMPTA no ho veu clar :-), LOLITA LAGARTO ho veu d'una altra manera ;-D i en JOAN prefereix, vist el dia, abstenir-se de veure-hi res. :-DD
I, CORO tens raó aquest any no m'ha vingut de gust fer cap innocentada... potser l'any que ve!
Què és això del Face, MAC? Poses els teus enigmes i endevinalles primer al Feisbuc?
ResponEliminaASSUMPTA: No, no pateixis. :-)).
ResponEliminaJo vaig obrir un compte de Facebook ja fa temps però com no li vaig veure la utilitat el tenia desactivat, aquest estiu vaig necessitar entrar a unes pàgines de Face i el vaig tornar a posar en marxa. Aleshores vaig instal·lar-hi una aplicació que connecta amb el blog i que publica automàticament els meus posts allà una mica després de que surtin aquí. Hi ha gent, com la MAIA, que els troba allà abans que aquí. :-D
Aaaah! Però el Blog segueix essent el primer, no? :-)))
ResponEliminaTranqui Assumpta, que primer és el blog!!!:-D
ResponElimina(el que passa és que jo estic conectada gairebé tot el dia al Feisbuc i m'assabento abans de l'enigma del dia allà que no per les actualitzacions del Planeta Clàudia)
Menys mal, menys mal, que jo sóc mig al·lèrgica al Feisbuc (brrrrrr) i si arriba a deixar aquest Blog tan maco en segon lloc... uissss, quin disgust!! :-)
ResponEliminaASSUMPTA i MAIA: Més que el blog sigui el primer, jo diria que és l'únic. ;-D
ResponEliminaHo dic en el sentit que el que hi surt allà és simplement una còpia del blog. Jo ja no tinc aquesta al·lèrgia que diu l'ASSUMPTA (primer si que la tenia :-D) i trobo que el Facebook té coses bones que complementen al blog, però també reconec que m'hi hauria de dedicar més temps per aprofitar-ho bé i, almenys de moment, no tinc intenció de fer-ho.
Continuaré sent un blogaire amb facebook, i no al revés. :-))