Primer dir-li al Sr. Puigmalet que no, que no és el cas perquè les vacances no m'arribaran fins a primers de setembre però que se li agraeixen igualment els seus bons desitjos. ;-)
En quant a l'endevinalla d'avui he de dir que té ben guanyada l'etiqueta de difícil (jo no hauria dit mai que la solució té el cul blanc) i això es nota en que cap de vosaltres l'endevina. Una pista: Entre totes les respostes, la que s'apropa més a la del LLIBRE és la d'ASSUMPTA. :-))
ASSUMPTA: Si fossin els calçots ja el tindries tot quan vas dir les cebes tendres. :-)) (Ai!, que he dit que no pensava dir res més. Ara si que callo! :-DD)
Us deixo una pista més que serà la última, si tot hi així no surt deixarem l'endevinalla amb l'etiqueta de "Sense Solució Encara" que tampoc passa res.
PISTA: El que busquem és del regne vegetal però NO és per menjar, en condicions normals almenys. :-DD
Les tecles d'un piano????
ResponEliminaNo sé, no sé.. avui que sóc la primera en contestar penso que vaig molt errada.....
ja ho sé els membres del govern amb el cul a l'aire!
ResponEliminaJa podria ser això del piano...
ResponElimina*Sànset*
cebes tendres?
ResponEliminaLes dents.
ResponEliminaBen bé per dir alguna cosa...
Els jubilats? :-P
ResponEliminaEs que, si no se sap el que estudien, és molt difícil!!!
ResponEliminajajaja, molt bona Pilar!!!! jo crec que si seuen en un banc poc deuen estudiar.....;-), mel's imagino menjant pipes !!!
ResponEliminaJo pensava en les dents... però ni les tecles del piano ni les dents no sé veure perquè són estudiants...
ResponEliminaNi fava, Pere Llada. Només volia desitjar-li bones vacacions, si és el cas. Salut i enigmes!
ResponEliminaQuan jo anava al "cole", el del cul blanc era en Franco. Hmmm... no, me fa l'efecte que la cosa no va per aquí...
ResponEliminaPrimer dir-li al Sr. Puigmalet que no, que no és el cas perquè les vacances no m'arribaran fins a primers de setembre però que se li agraeixen igualment els seus bons desitjos. ;-)
ResponEliminaEn quant a l'endevinalla d'avui he de dir que té ben guanyada l'etiqueta de difícil (jo no hauria dit mai que la solució té el cul blanc) i això es nota en que cap de vosaltres l'endevina.
Una pista: Entre totes les respostes, la que s'apropa més a la del LLIBRE és la d'ASSUMPTA. :-))
Ai, és que m'ha recordat una endevinalla que vas posar fa temps... què era? patates? cebes? :-))
ResponEliminaDoncs no crec que sigui el mateix, no... però m'hi ha fet pensar ;-)
ResponEliminahttp://xarel-10.blogspot.com/2010/05/endevinalla-181.html
mmm...
ResponEliminaLes panses?
*Sànset*
O les cues de pansa...
ResponEliminaencara que desconec això del cul blanc...
*Sànset*
Les figues? Per dir alguna cosa…
ResponEliminaMac, posa una pista, home!! :-DD
ResponEliminaUna pista?. És que si dono una pista després ho encerteu de seguida... ja ho sé, no donaré una pista en donaré tres. :-DD
ResponElimina1.- El que busquem pertany al regne vegetal.
2.- Més que "asseguts en un banc", com diu l'enunciat, jo diria que estan drets.
3.- I això del "cul blanc" jo no ho sabia, però si ho diu deu ser veritat. :-))
I ja aviso que, de moment, no penso dir res més.
Mmmmmmmmmm pensaré... :-))
ResponEliminaEls calçots? :-P
ResponEliminaCom siguin els calçots, PESÉ, m'has de donar mig premi ;-))
ResponEliminaASSUMPTA: Si fossin els calçots ja el tindries tot quan vas dir les cebes tendres. :-))
ResponElimina(Ai!, que he dit que no pensava dir res més. Ara si que callo! :-DD)
Bueeeeenu, doncs els porros o els espàrrecs.
ResponEliminaJejejeje... és que a vegades EL LLIBRE és tan estricte ;-))
ResponEliminaEp, que a mi ja em va bé si guanya en PESÉ, eh? :-))
Els alls.
ResponEliminaCaram, caram, veig que la cosa està complicada... encara hauré d'esperar a dijous per saber la resposta ;-))
ResponEliminaSi que està complicada la cosa, si...
ResponEliminaUs deixo una pista més que serà la última, si tot hi així no surt deixarem l'endevinalla amb l'etiqueta de "Sense Solució Encara" que tampoc passa res.
PISTA: El que busquem és del regne vegetal però NO és per menjar, en condicions normals almenys. :-DD
Una filera d'arbres?
ResponEliminaEl jonc
ResponEliminaDoncs si, és el jonc com molt bé diu en VÍCTOR i que ja ens explicarà com ho ha sabut. :-))
ResponEliminaEs diu el pecat, però no el pecador. :-)
ResponEliminaDiguem que jo també tinc les meves fonts, que sant Google també ajuda i que quan tot això falla, la intuïció és també una bona aliada. ;-)
VÍCTOR: ;-))
ResponElimina