E166.- Sóc de ferro i amb forats, / tinc adornat mon voltant, / sóc plebea puix per terra / tot el dia estic anant / i encar que ma vàlua és poca, / m'imiten bo i fent-me d'or / i aquell que un dia a mi em troba / em guarda, puix que duc sort.TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " P-CFACSBC2V "
Mmm… Una ferradura?
ResponEliminaTot i que passava ara per aquí, no he entès gaire el tema dels horaris (+5 i -5 respecte a ahir), ja faràs una explicació "de llibre" :-D
jo havia pensat també amb la ferradura, però m'ha despistat aìxò de què fos decorada.
ResponElimina*Sànset*
si, trobo que fa dubtar, però jo també diria la ferradura, en tinc dues de "trobades" ^^
ResponEliminaDoncs no en tenia ni idea, però si els tres primers diuen la "ferradura", doncs jo també ;-))
ResponEliminauna ferradura de cavall. Aquesta és fàcil fàcil
ResponEliminaja també crec que és la ferradura
ResponEliminaQue tots ho tinguem tran clar em fa sospitar que no deu ser la ferradura!!
ResponEliminaBon dia!
ResponEliminaEncara que la MIREIA no es refia del LLIBRE (i ben fet que fa :-DD), aquesta vegada us dóna la raó i com bé dieu P-CFACSBC2V, SÀNSET, CLIDICE, ASSUMPTA, FANAL BLAU I ELVIRA FR la solució a l'endevinalla és la ferradura.
FELICITATS!