Bon dia, noies. :-) No faig res, LLUNA, perquè els meus posts surtin o no al Reader. Qualsevol reclamació en aquest aspecte parles amb Mr. Blogger que segur que en sap la raó. Mentrestant, estar a l'aguait és una molt bona solució. :-))
Pons, si fos un polític diria soc de tot i NO FAIG RES ;DD No en tinc ni idea, però crec qu el cul no és, per dir alguna cosa diferent... UN GRILL. potser per que fan ric, ric, (ejem)
Ni el coixí de LLUNA. ni el cul del PORQUET (vull dir el cul que ha dit el PORQUET :-D), ni el grill de la JOMATEIXA són la solució del LLIBRE. Tampoc ho són el mirall (LLUÏSA), un polític (PONS007, JOAN GASULL (que concreta més :-D)) ni el figurant (CONSOL) encara que aquestes opcions s'hi apropen més en el sentit que juguen amb "les aparences" que sembla deixar clares l'enunciat. La solució, com apunteu la majoria, és doncs l'actor (LLUNA, ASSUMPTA, CARME). Felicitats!!
Una altre rètol vermell per a tu LLUNA i m'ha fet gràcia que a la solució afegeixis l'opció "comediant" perquè aquesta manera de dir "actor" la feia servir la meva àvia però també la fa servir el LLIBRE. Si no sabés que és un incunable (i que per tant no n'hi ha còpies), hauria dit que en tens un exemplar a casa. ;-DD
El coixí!!!
ResponEliminaMés que res per l'afició que teniu el LLIBRE i tu a posar endevinalles amb la mateixa resposta seguides... ;)))
Bon dia Mc!!!
Encara que ben mirat el coixí només hi lliga una mica.
ResponEliminaPotser hauria de ser algun altra cosa.
Un actor/comediant??
Jo també havia pensat un actor... però com diu que "no és res", em fa dubtar... Però sí, de moment apostaria per l'actor :-)
ResponEliminaAssumpta, ja tens el relotge en hora LLibre?? ;)))
ResponEliminaMc, no sé que fas de vegades, aquest post encara no em surt al reader... sort que estic a l aguait ;P
Bon dia, noies. :-)
ResponEliminaNo faig res, LLUNA, perquè els meus posts surtin o no al Reader. Qualsevol reclamació en aquest aspecte parles amb Mr. Blogger que segur que en sap la raó. Mentrestant, estar a l'aguait és una molt bona solució. :-))
Hola, noi; hola noia! ;-))
ResponEliminaNo, no, ha estat pura casualitat :-DDD
És un bon partit aquest, té de tot!!...i on dius que viu?? ;)
ResponEliminaBon dia matineres!!
Aferradetes Mac.
Podria ser ben bé un actor, tot i que també podria ser un polític, sobretot per l'última frase...
ResponEliminaPotser sí que tenen raó i és l'actor...
ResponEliminaUn mirall! Ni que sigui per portar la contrària :))
ResponEliminaHahahaha Digues que sí Lluïsa!!! ;)
ResponEliminaEl cul!
ResponEliminaMariano?
ResponEliminaPons, si fos un polític diria soc de tot i NO FAIG RES ;DD
ResponEliminaNo en tinc ni idea, però crec qu el cul no és, per dir alguna cosa diferent... UN GRILL.
potser per que fan ric, ric, (ejem)
El figurant? Com que "figura" que és, no ho és. Dic jo.
ResponEliminaNi el coixí de LLUNA. ni el cul del PORQUET (vull dir el cul que ha dit el PORQUET :-D), ni el grill de la JOMATEIXA són la solució del LLIBRE. Tampoc ho són el mirall (LLUÏSA), un polític (PONS007, JOAN GASULL (que concreta més :-D)) ni el figurant (CONSOL) encara que aquestes opcions s'hi apropen més en el sentit que juguen amb "les aparences" que sembla deixar clares l'enunciat. La solució, com apunteu la majoria, és doncs l'actor (LLUNA, ASSUMPTA, CARME). Felicitats!!
ResponEliminaUna altre rètol vermell per a tu LLUNA i m'ha fet gràcia que a la solució afegeixis l'opció "comediant" perquè aquesta manera de dir "actor" la feia servir la meva àvia però també la fa servir el LLIBRE. Si no sabés que és un incunable (i que per tant no n'hi ha còpies), hauria dit que en tens un exemplar a casa. ;-DD
;) Amagadet sota el coixí...
ResponEliminaEs que aquests que fan de tot i no son res on jo visc en diuen comediants Hehehe
Nanit Mc!!!