Em sap greu donar la solució perquè us han anat sortint respostes cada vegada més imaginatives i, per tant, molt bones. :-)) Però el LLIBRE ha de fer la seva feina (d'això alguns en diuen responsabilitat i d'altres en diuen ser "sosu" ;-DD) i ens indica que la resposta correcta és el cementiri. Per tant és la LLUNA qui s'emporta el rètol vermell. Felicitats!!
LLUNA: L'altre dia li vas dir "sosu". Avui li discuteixes les endevinalles i a més, en comptes de LLIBRE, l'anomenes llibre (com si fos una novel·leta qualsevol). Em sembla que, com deia aquell, "no sabes onde te has metio" . :-DDDD
Una llauna de sardines?
ResponEliminaHahahahahaha XeXu!!!!!
ResponEliminaBona tarda Mc!!!
Una llauna d'espàrrecs?
ResponEliminaÒndia!!! Així va de llaunes??
ResponEliminaUna de tonyina??
Bona tarda Assumpta!!
Ara seriosament, podria ser la boca??
ResponEliminaTambé podria ser un cementiri, encara que no sé si valdrà com a casa...
ResponEliminaHahahaha LLUNA!! Una CRIPTA!! :-DDDD
ResponEliminaUuuuuuuuuuhhhhhhhhh!!!!!
ResponEliminaHahahahaha Assumpta els del cemintiri (i les criptes) son gent i estan sords... ;)
El sabeu l'acudit de l'aranya que quan se li arrenquen les potes es torna sorda?? ;DDD
Anava a dir la boca, però com la lluna ja ho ha dit, diré que és... un ambulatori de la SS.
ResponEliminaBona tarda a tothom!
Aferradetes Mac.
El Parlament
ResponEliminaEspanya? :)
ResponEliminaNo el sé pas aquest acudit, però em sembla que deu ser una mica sàdic... Pobre aranya!! Aaaaaaiiiii
ResponEliminaHahahaha CARME!!! :-DDD
Sàdic del tot Assumpta >:)
ResponEliminauna residència d'avis? tots es tan sords xD
ResponEliminauna botiga de timbres?
ResponEliminala tele....pots escridassar tant com vulguis que ni s'inmuten
ResponEliminaun piano!
ResponEliminaEm sap greu donar la solució perquè us han anat sortint respostes cada vegada més imaginatives i, per tant, molt bones. :-))
ResponEliminaPerò el LLIBRE ha de fer la seva feina (d'això alguns en diuen responsabilitat i d'altres en diuen ser "sosu" ;-DD) i ens indica que la resposta correcta és el cementiri. Per tant és la LLUNA qui s'emporta el rètol vermell. Felicitats!!
Mc, digues-li al llibre que un cementiri no té sostre i no sé si és bona la definició de casa. ;))
ResponEliminaLLUNA: L'altre dia li vas dir "sosu". Avui li discuteixes les endevinalles i a més, en comptes de LLIBRE, l'anomenes llibre (com si fos una novel·leta qualsevol). Em sembla que, com deia aquell, "no sabes onde te has metio" . :-DDDD
ResponEliminaHahahaha Sorry Sr. LLIBRE!!! (Ara sembla que em disculpi amb algú del Espanyol ;p)
ResponEliminaNo puc veure yutubs a la feina :( a casa m'ho miro...
La verita es que sou majos ambdos ;DDD
LLUNA: :-))
ResponElimina