GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 31 de març del 2017

Fragment Parcial 053


QUÈ ÉS AIXÒ?

Quan vaig anar a aquella galeria que anunciava la venda de fotografies al detall m'imaginava una altra cosa.

Però el que vaig trobar van ser fotografies de detalls on costa endevinar el que hi ha representat.

Espero que vosaltres sigueu prou detallistes per ajudar-me a descobrir que s'hi veu en aquestes imatges...
;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Assumpta "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

14 comentaris:

Sergi ha dit...

Encara ningú? Jo penso que és un saler!

Assumpta ha dit...

Podria ser un saler, sí, XEXU, molt bé... no hi havia pensat... però, per jugar més (que és el que a mi m'agrada) diré que és una part d'un assecador de cabell ;-))

jo rai! ha dit...

Ja sé que tot és qüestió de proporcions però em semblen uns forats massa grans per a ser un saler. D'assecador de cabell no en gasto o sigui que m'hauré de decantar per alguna altra cosa... un filtre de tassa de te?

També podria ser la ceba d'una dutxa però em sembla el mateix cas del saler.

Elfreelang ha dit...

dec estar molt estressada però no veig el saler....em recorda una planxa

sa lluna ha dit...

L'auricular d'un telèfon antic, dels fixos?

Bona nit a tothom!
Aferradetes, Mac 🌙⭐

McAbeu ha dit...

Doncs, ni un saler (XEXU, ASSUMPTA), ni un assecador de cabell (ASSUMPTA), ni un filtre de te (JO RAI!), ni una dutxa (JO RAI!), ni una planxa (ELFREELANG), ni un telèfon antic (SA LLUNA) són la solució que busquem. No tots però aneu igual de despistats. Per exemple, segons com ens ho mirem SA LLUNA s'hi apropa força. Sempre segons com ens ho mirem, és clar. :-))

PS: Els altres no, ja ens ho podem mirar i remirar que no us hi apropeu ni de broma a la resposta correcta. ;-)

Carme Rosanas ha dit...

Un altaveu, potser?

McAbeu ha dit...

CARME: No ben bé, però gairebé. ;-)

Fraterna ha dit...

Doncs un auricular... el típic auricular petit de tota la vida que posàvem a la ràdio, després al walkman, al CD, al mòbil ;-))

Assumpta ha dit...

Aquesta dona, la FRATERNA, sempre em passa al davant, no sé pas què s'ha cregut!!!

Assumpta ha dit...

...FRATERNA, vols que siguem amigues? :-DDD

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Exacte, l'objecte amagat són uns auriculars. Felicitats!! :-))
Per cert, el rètol vermell el poso al teu nom... a veure si així la FRATERNA aquesta aprén a no colar-se. :-DDD

Assumpta ha dit...

Iuupiiiiiiiiiiiiiii :-DDD

(Crec que estic vivint un cas de doble personalitat hehehehe)

sa lluna ha dit...

M'hauria d'haver quedat només amb l'auricular i treure el telèfon. 😉

Publica un comentari a l'entrada