GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 3 de març del 2017

Fragment Parcial 052


QUÈ ÉS AIXÒ?

Quan vaig anar a aquella galeria que anunciava la venda de fotografies al detall m'imaginava una altra cosa.

Però el que vaig trobar van ser fotografies de detalls on costa endevinar el que hi ha representat.

Espero que vosaltres sigueu prou detallistes per ajudar-me a descobrir que s'hi veu en aquestes imatges...
;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Assumpta "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Sembla alguna cosa de cuir... Potser una cartera o unes sabates.

Lluna ha dit...

Ondia, jo a primer cop de vista he pensat en una presa de xocolata :D

Bona nit pons!!
Bona nit Mc!!

McAbeu ha dit...

PONS: Sí que sembla cuir, encara que segurament només és "polipiel". De totes maneres, no és cap dels objectes que cites. ;-)

LLUNA: Tu t'allunyes força del que busquem. No és ni xocolata ni res de menjar. :-)

Lluna ha dit...

Un bolso o un cinturó?

jo rai! ha dit...

Una bandolera de qualsevol cosa potser

Anònim ha dit...

Una cadira? de polipiel, es clar.

Assumpta ha dit...

Una agenda? (o llibreta de notes) :-DDD

McAbeu ha dit...

He de dir que em pensava que la solució sortiria més ràpidament perquè, després d'identificar que la part marró és cuir (o similar) creia que el fons blanc i blau de la imatge us faria identificar l'objecte de seguida.
Però ha costat una mica més del que jo creia perquè el que veiem no és ni una bossa, ni un cinturó (LLUNA), ni una bandolera (JO RAI!) ni una cadira (PONS), només l'ASSUMPTA encerta que les ratlles del fons corresponen a un del fulls interiors d'una agenda. Felicitats!! :-))

Assumpta ha dit...

Aquesta preciosa agenda... NO està tacada de sang :-DDD

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: No... aquesta no. :-DDDD

Publica un comentari a l'entrada