GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 29 de gener del 2016

Fragment Parcial 039


QUÈ ÉS AIXÒ?

Quan vaig anar a aquella galeria que anunciava la venda de fotografies al detall m'imaginava una altra cosa.

Però el que vaig trobar van ser fotografies de detalls on costa endevinar el que hi ha representat.

Espero que vosaltres sigueu prou detallistes per ajudar-me a descobrir que s'hi veu en aquestes imatges...
;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Assumpta "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

7 comentaris:

Assumpta ha dit...

Podria ser un tros de rellotge... això rodó enmig d'una tira llarga i prima... seria part d'una de les dues busques.

jomateixa ha dit...

Pfff, dificilíssim!

Carme Rosanas ha dit...

A mi aquesta cosa rodona m'ha semblat el forat pel endollar-hi uns auriculars o alguna cosa així, però no tinc ni idea de quin objecte pot ser.

McAbeu ha dit...

Doncs l'ASSUMPTA l'encerta a la primera, com podeu comprovar AQUÍ. Felicitats!! :-))

Assumpta ha dit...

Ostres, tu, feia temps que no tenia aquests atacs d'inspiració :-))

De fet, jo imaginava un altre tipus de rellotge, ho he de dir, una cosa així: http://cloud2.todocoleccion.net/relojes-antiguos-pared/tc/2015/08/23/20/50874776_27224256.jpg
però sí que em va fer pensar immediatament en les agulles... i és el que té haver viscut tota la vida en cases amb rellotges que sonen, amb busques, pèndols, amb "dóna-li corda al rellotge" :-DD

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: De fet, el que mostra la foto del LLIBRE és un cronòmetre però no calia filar tan prim. Dient "rellotge", així en genèric, l'enigma queda molt ben solucionat no en dubtis. :-)

Assumpta ha dit...

M'ha fet molta il·lu aquest encert! :-))

Publica un comentari a l'entrada