GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimarts, 25 d’agost del 2015

Fragment Parcial 034


ON ÉS AIXÒ?

No trobeu que són realment impressionants les fotografies aèries fetes des d'un satèl·lit?. A mi m'agradaria poder fer-ne, però només pensar que s'ha d'anar allà dalt a canviar el rodet cada vegada ja em tira enrere.

És clar que sempre hi ha la possibilitat d'encarregar que t'ho facin. El problema és que el preu del lloguer de satèl·lit i la tarifa del fotògraf astronauta estan pels núvols (...on haurien d'estar, sinó?) i, pel que jo podia pagar, només he aconseguit que m'enviessin petites imatges de mínims detalls.

Malgrat tot, espero que això no us dificulti el reconeixement del lloc fotografiat... o sí. ;-)



TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Tegells "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

5 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Sembla un llac, però quin llac?

jo rai! ha dit...

O potser un pantà perquè té un dels extrems molt "recte"...

Tegells ha dit...

Bona tarda a tothom.
Estany de Sant Maurici N 42º 34.883' E 001º 00.224'

Ada ha dit...

No sé, amb el GPS em perd sempre!
És un llac que té forma de porc

McAbeu ha dit...

CARME: Digues-li llac, digues-li estany... ho sembla i certament ho és. :-)

JO RAI!: El que sí és segur és que és una gran massa d'aigua, sens dubte. ;-)

TEGELLS:Tu l'identifiques a la perfecció. Felicitats!! :-))

ADA: No podem dir que no tinguis raó també... :-DD

Publica un comentari a l'entrada