GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 2 de març del 2015

689.- Anem a fer nones

689.- Jo sóc força maniàtic a l'hora d'anar a dormir i faig tot un ritual abans d'allitar-me. Quan em poso la gorra per dormir, em trec les sabatilles. Quan em trec la gorra per dormir, em poso el pijama. Quan em poso la gorra per dormir i no porto les sabatilles, em poso les ulleres. Quan em trec el pijama, em poso la gorra per dormir. Quan no porto ni la gorra per dormir ni les sabatilles, em poso les ulleres. Aquesta nit, com veieu, no porto les ulleres. Porto pijama?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Assumpta "

11 comentaris:

Assumpta ha dit...

Et vas traient i posant les coses una i una altre vegada? Ostres, quin stress! :-DD

Assumpta ha dit...

Portes pijama, però ni gorra ni sabatilles... crec :-P

jomateixa ha dit...

A mi em sembla que està fatal, i no sap ni ell el que porta i el que no. Però crec que sí que el porta.

Lluna ha dit...

Doncs jo per anar a dormir m'ho trec tot i punt... Quin "stress" lo teu!!! Jo diria que avui no llegiràs :P

Bona tarda noies!!
Bona tarda Mc!!

sa lluna ha dit...

Vols dir que dormiràs?

Bona tarda, nines!
Aferradetes, Mac! ☺

Carme Rosanas ha dit...

A quina hora aconsegueixes posar-te finalment a dormir... deu ser de matinada ja... ;D

Ada ha dit...

Jo m'he perdut tant de posar i treure... Gorra per dormir? i dorm en sabatilles? Quin ritual més complicat! Jo cre que ni porta el pijama ni porta res, s'ho ha tret tot per posar-se les ulleres!

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

mira que ets complicadet ;)

Assumpta ha dit...

Em sap greu, però crec que és un cas clar de neurosi obsessiva... No sé si fa molt de temps que li dura. Jo li aconsellaria anar a fer teràpia ;-)

McAbeu ha dit...

Doncs per molt que dieu, us asseguro que tota aquesta "gimnàstica" va la mar de bé... quan et poses al llit estàs tan esgotat que t'adorms de seguida. :-DD

Pel que fa a l'enigma, que de fet és el que importa aquí, aquesta és la solució del LLIBRE: Segons les condicions 3 i 5, si no porto sabatilles (porti o no porti gorra per dormir) porto ulleres. Per tant si no porto ulleres he de portar sabatilles i, segons la condició 1, no porto la gorra per dormir. En conseqüència, condicions 2 i 4, SI porto el pijama.

La primera de vosaltres que ens dóna aquesta resposta és ASSUMPTA encara que no explica com l'ha tret, però com que tampoc ho fa ningú més, el rètol se'l quedarà ella sola. Felicitats!! :-))

Assumpta ha dit...

Iupiiiiiiiiiiii!!

Doncs no va ser una resposta al "tun tun", no... Vaig anar imaginant el procés (em vaig perdre tres o quatre vegades) i al final em donava que SÍ duia pijama. Ho vaig repetir i em donava el mateix així que, amb certs dubtes, vaig posar-ho i veig que era correcte :-DD

Publica un comentari a l'entrada