GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 16 de gener del 2015

Refranyer Jeroglífic 063


QUIN REFRANY ÉS?

Sabem que els refranys són molt antics i que provenen de la nostra tradició oral que es perd en el temps...

Però potser encara venen de més lluny. Una troballa recent ha permès descobrir uns jeroglífics perduts on sembla que els catalans d'antigues civilitzacions ja ens van deixar les seves sentències més o menys enigmàtiques.

Avui us demano que m'ajudeu a desxifrar una d'aquestes imatges i, per si de cas necessiteu ajuda, us enllaço el blog d'en V. Pàmies que és tot un expert en això de les parèmies.
;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Lluna "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

12 comentaris:

Lluna ha dit...

Pel juliol ni dona ni cargol!!

Bon dia Mc!!

Anònim ha dit...

Es tan evident que fins hi tot jo el sabia!

De fet es "Al juliol ni dona ni cargol"

Assumpta ha dit...

Aaaah, així que és un refrany de veritat... jo creia que era una indirecta que em dedicaves i que volia dir "Excepte al juliol, l'Assumpta llegeix a pas de cargol" :-DDD

McAbeu ha dit...

LLUNA: Es pot dir més llarg però no més bé. Felicitats!! :-))

PONS: T'imagines que el LLIBRE et fes compartir rètol vermell per una preposició de més o de menys... no... seria massa... ^_^

ASSUMPTA: El LLIBRE no ho faria mai això. ;-)
(Per la meva part, ja saps que no t'he fet còrrer mai en les nostres lectures compartides... però estaria bé que l'últim llibre de l'any passat l'acabessis abans de finals d'aquest ;-D)

Anònim ha dit...

No em preocupa massa, ja tinc rètols compartits amb Lluna

Lluna ha dit...

Jo tb t'estimo pons!!! :*

Assumpta ha dit...

Hahahahahaha.. GENIAL!!
Certament, estaria molt, molt bé... també estaria bé posar el post que em toca aquesta nit o demà... que hagués avançat "tant" com perquè tu poguessis posar el següent... mmm... dimecres i... el cap de setmana que ve ja liquidar-lo ;-)))

Assumpta ha dit...

Els rètols compartits creen caliu blogaire ;-))

McAbeu ha dit...

PONS: No els tinc comptats però ja et vaig dir que segurament tens el rècord (en quantitat i varietat) de rètols vermells compartits i l'increïble és que tots ho són merescudament. ;-)

LLUNA: Una estimació mútua, no en tinc cap dubte. :-))

ASSUMPTA: Estaria molt bé tal com ho expliques, fins i tot, podríem donar una mica més de marge als posts , sempre que acabéssim dins del gener. En parlem allà, quan publiquis el teu post.
Pel que fa al caliu i els rètols compartits, no et dic que no però sempre que no els comparteixin Pons i Xexu... :-DDD

Assumpta ha dit...

Benvolgut MAC, pou de ciència (per allò de que la paciència és la mare de la ciència) acabarem dins del gener, t'ho puc garantir (si no em passa cap desgràcia, clar) :-DD

Hehehe en PONS i en XEXU compartint rètol... un bonic espectacle :-P

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Aquest el sabia fins i tot jo! :)

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: La teva garantia és prou garantia. :-))

VÍCTOR: :)

Publica un comentari a l'entrada