GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 28 de gener del 2015

680.- El dinar dels nebodets malcriats

680.- He de preparar el dinar als meus nebodets Anna, Pol i Berta que són uns malcriats i els he fet els seus plats preferits: arròs a la cubana, espaguetis a la bolonyesa i hamburguesa amb patates fregides. La seva mare m'ha avisat que Pol no menjarà hamburguesa i que si l'Anna tria l'arròs a la cubana aleshores Berta menjarà espaguetis. Al final és una de les nenes la que està menjant arròs a la cubana, pots dir qui menja hamburguesa amb patates?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Assumpta "

12 comentaris:

Assumpta ha dit...

L'Anna!

Assumpta ha dit...

La Berta!

Assumpta ha dit...

Bé, de fet crec que és l'Anna :-) El segon comentari és per assegurar doncs, en tot cas, hauria estat la primera a dir-ho :-DDD

El nen segur que no és, ja que la mare ho ha dit.

Els tres plats m'encanten! A veure si em convides a dinar!!

Lluïsa ha dit...

Diria que és l'Anna.

Lluïsa ha dit...

Hola Assumpta la ràpida ;)

jo rai! ha dit...

Si tinguessis onze nebots no estaries per tantes punyetes!

Assumpta ha dit...

Hola, LLUÏSA!! He estat de sort! He posat la resposta i m'han trucat per telèfon... si haguessin trucat un segon abans ara trobaria que tu havies arribat primer :-DDD

August G. i Orri ha dit...

Jo crec que és la Berta que ha estat la primera a triar i, per tant, l'Anna ja no està obligada a res. Si el Pol no menjarà l'hamburguesa, els espaguetis se'ls menjarà tranquil·lament l'Anna.
No sóc tan ràpid com l'Assumpta però de vegades la rapidesa… (espero)

August G. i Orri ha dit...

Me n'acabo d'adonar que m'he fet el que es diu vulgarment " la p… un lío". Volia dir que la Berta tria primer arròs a la cubana, l'Anna menjarà l'hamburguesa i el Pol els espaguetis. Ara crec que sí… I és que això de la rapidesa, August,...

Anònim ha dit...

wolframalpha també diu l'Anna xD

McAbeu ha dit...

Aquí teniu la solució del LLIBRE amb l'explicació completa que surt aplicant la lògica a l'enunciat: Pol no menja hamburguesa ni tampoc arròs perquè se l'està menjant una de les nenes, per tant el nen menja espaguetis. Com que la Berta no menja espaguetis, l'Anna tampoc menja arròs. Per tant tenim que la Berta menja l'arròs a la cubana i, per eliminació, qui menja hamburguesa és l'Anna.
Això mateix és el que ens diu l'ASSUMPTA al seu primer comentari, (encara que no gaire convençuda segons podem veure en el segon :-DD), i per tant s'emporta el rètol vermell. Felicitats!! :-))

PS1: Tens tota la raó del món, JO RAI! ;-)
PS2: Ara potser no, però no m'estranyaria que en un futur el wolframalpha fos ben capaç de solucionar enigmes no matemàtics, PONS. :-DD

Assumpta ha dit...

Oeeeeeeee oeeeeeeeeeee oeeeeeeeeeee
Jo m'ho menjaria TOT!! :-DD

Publica un comentari a l'entrada