GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 12 de desembre del 2014

Refranyer Jeroglífic 062


QUIN REFRANY ÉS?

Sabem que els refranys són molt antics i que provenen de la nostra tradició oral que es perd en el temps...

Però potser encara venen de més lluny. Una troballa recent ha permès descobrir uns jeroglífics perduts on sembla que els catalans d'antigues civilitzacions ja ens van deixar les seves sentències més o menys enigmàtiques.

Avui us demano que m'ajudeu a desxifrar una d'aquestes imatges i, per si de cas necessiteu ajuda, us enllaço el blog d'en V. Pàmies que és tot un expert en això de les parèmies.
;-)


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Lluna "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Si la gavina vola per sobre l'hort no t'apartis del foc

Es nota que m'ho he inventat?

Assumpta ha dit...

Sí, PONS, es nota... :-)))

Assumpta ha dit...

He pensat una mica, però he de marxar... tornaré :-))

Lluna ha dit...

Sembla que en pons no s'ha desviat gaire, n'he trobat un de valencianet que diu:
"Quan veges la gavina per l'horta, entra la llenya, fes foc i tanca la porta"

Bona tarda pons!!
Bona tarda Assumpta!!
Bona tarda Mc!!

Assumpta ha dit...

Segur que és aquesta, LLUNA! Molt bé!! :-)))

McAbeu ha dit...

Doncs no sé, PONS, si és perquè tens una gran capacitat d'inventiva o perquè el LLIBRE fa els jeroglífics molt clars (o potser una mica per les dues coses) però no ho endevines només perquè t'has deixat el detall de la porta tancada que a la imatge inferior comparteix protagonisme amb el foc encès.

La LLUNA si que el troba i, com també confirma l'ASSUMPTA, encerta el refrany amagat. Felicitats!! :-))

Anònim ha dit...

Una altra vegada com el cas Assumpta de la ene-miga! Jo faig la feina bruta i venen darrere meu per emportar-se el premi!

McAbeu ha dit...

PONS: No t'ho creuràs però jo també vaig pensar una cosa semblant quan vaig veure la teva resposta. ;-)

Assumpta ha dit...

Et necessitem, PONS!!!

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Aviat en sabrà més que el LLIBRE... bé, ara he exagerat una mica. ;-DD

Publica un comentari a l'entrada