GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 13 d’agost del 2012

449.- La predicció de Nostradamus

449.- Hi ha gent que diu que si Nostradamus sembla que encerta en les seves prediccions és perquè són tan genèriques que accepten qualsevol interpretació. Fa poc se n'ha descobert una de nova que no és tan enigmàtica i diu: “El dia que el meu rellotge deixi de funcionar, s'acabarà el món”. Ens podem creure aquesta nova predicció de Nostradamus?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Jo rai! "

14 comentaris:

El porquet ha dit...

Però el rellotge és de piles o de corda? Pffff, estic intentant ocultar la meva ignorància... bon dia!

jo rai! ha dit...

Home... si és un rellotge de sol, potser sí.

Anònim ha dit...

potser es un rellotge connectat a una serie de bombes termonuclears que a la que deixi de funcionar petarà tot, qui sap, de terroristes sonats el mon n'està ple...

Sergi ha dit...

Com sempre, en Jo rai! Sembla que tira pel cantó correcte. En temps de Nostradamus suposo que no hi havia altres rellotges que els de sol, i com que aquests no tenen cap manteniment i no s'endarrereixen ni res, si un dia no fan ombra serà perquè ja no hi ha enlloc on projectar-la, o res que la provoqui.

Yáiza ha dit...

No es pot anar tard enlloc! (i això que jo no vaig amb rellotge de sol...). Estic amb el que diu en Jo Rai! i que reafirma en XeXu. El rellotge de Nostradamus probablement era de Sol o era directament el Sol. Així que quan deixi de funcionar, estarem ben apanyats...

Elfreelang ha dit...

Home estic en principi semblava que el XeXu l'hagi clavat, però he hagut d'anar a cercar la història del rellotge i resulta que els primers rellotges mecànics es van inventar a principis del segle XVI i Nostradamus és del segle XVI així doncs si el rellotge deixa de funcionar és perquè ja no li pots seguir donant corda ...
és això?

zel ha dit...

I no pot ser el nostre cor, el millor rellotge? Es para i ja està, el món, per un mateix, s'ha acabat!
Vaja, si més no, per mi serà així!

Assumpta ha dit...

Jo crec que en JO RAI! l'encerta, tot i que el meu primer pensament ha estat el mateix que diu la ZEL, "el meu" rellotge és el meu cor... quan s'aturi, "s'acaba el món, per mi" ;-))

Alba ha dit...

siii, perke és un rellotge solar! ;))

Alba ha dit...

tu rai, JO RAI!!! que sempre l'endevines!!! ;))

Ferran Porta ha dit...

Com a mínim no serà avui, el dia que s'acabi el món: fot una solana aspactaculà!

McAbeu ha dit...

Encara que ningú li ha fet cas, jo penso que la resposta d'en PONS pot tenir possibilitats, no?

Mira, doncs no. El LLIBRE confirma que qui en té és en JO RAI! quan diu que el rellotge era de sol. Felicitats!! :-))

Anònim ha dit...

gràcies mac, valoro el teu suport

McAbeu ha dit...

I jo valoro que el valoris, PONS. ;-)

Publica un comentari a l'entrada