GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 20 de febrer del 2012

401.- Un bon partit de tennis

401.- En la final del Torneig Mundial de Tennis de Vila-seca que va enfrontar en Roger contra en Rafa, el triomf se'l va emportar el primer per 6-3 i 7-5. Va començar fent la sacada en Roger que no va perdre mai la seva sacada. En Rafa va perdre el servei dues vegades. Roger va trencar el servei del seu rival en el segon joc del primer set i, en quin joc del segon set?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Xexu "

14 comentaris:

Sergi ha dit...

En el joc número 11 del segon set!!

Sergi ha dit...

No estic segur que calgui que sigui així, però em surt que els dos van guanyant el seu servei, assumint que comença el segon set en Rafa, i que fins que van empatats 5 a 5 i és llavors quan el suïs trenca el servei i guanya els dos jocs finals que calen de diferència per endur-se la victòria. Ui, he dit suïs? No deu ser que l'altre és mallorquí, oi? Que tota semblança amb la realitat deu ser coincidència... tot i que diria que era pista ràpida, i no gran slam, ja que seria al millor de 5 sets...

Assumpta ha dit...

A veure,

PRIMER SET:

1-0 (Saca Roger, joc Roger)
2-0 (Saca Rafa, joc Roger)(trenca el servei)
3-0 (Saca Roger, joc Roger)
3-1 (Saca Rafa, joc Rafa)
4-1 (Saca Roger, joc Roger)
4-2 (Saca Rafa, joc Rafa)
5-2 (Saca Roger, joc Roger)
5-3 (Saca Rafa, joc Rafa)
6-3 (Saca Roger, joc Roger)

SEGON SET:

0-1 Saca Rafa, joc Rafa
1-1 Saca Roger, joc Roger
1-2 Saca Rafa, joc Rafa
2-2 Saca Roger, joc Roger
2-3 Saca Rafa, joc Rafa
3-3 Saca Roger, joc Roger
3-4 Saca Rafa, joc Rafa
4-4 Saca Roger, joc Roger
4-5 Saca Rafa, joc Rafa
5-5 Saca Roger, joc Roger

I, efectivament, com ha dit en XEXU, al joc onzè, li ha de trencar el servei en Roger al Rafa.

6-5 Saca Rafa, joc Roger
7-5 Saca Roger, joc Roger

(Em va fatal l'ordinador, a veure si aconsegueixo enviar-ho)

Pons ha dit...

què es trencar el servei? que coi es un set? què es això del tennis? per quant una endevinalla sobre criquet?

Allau ha dit...

Ha, ha, no pretendràs que a la meva edat m'aprengui les normes del tennis. Jo sóc més aviat de saber a quina casa viuen les piranyes de l'Assumpta.

Assumpta ha dit...

Hehehehe què boniques les piranyetes!! ;-))

Marta Contreras ha dit...

Me catxis, em vaig perdre el torneig de Vila-seca :)

Jordi ha dit...

Vigila que se't tiraran a sobre perquè has posat un enigma on en Rafa perd! No seràs francès? :D

No em sé les normes del tenis. Crec que si hi ha empat a 5-5 cal guanyar per dos llavors seria, com han dit, al joc 11. També em sona que hi ha un joc especial "no-sé-què break" que té normes diferents on treuen els dos però no sé quan s'aplica.

Assumpta ha dit...

El "tie break" és quan empaten a 6 ;-)

El porquet ha dit...

Faig tard, era a l'onzè joc del segon set.

En tot cas, l'important és que en Roger guanyés a en Rafa. Justícia per al millor tennista de tots els temps!

Sergi ha dit...

Hahaha, m'encanta el comentari del Porquet, i en Federer em cau bé. Però què dir de Pete Sampras! Que n'hi ha hagut de molt bons, eh!

McAbeu ha dit...

Jo, com PONS i ALLAU, no domino gens les regles del tennis i per això li vaig posar l'etiqueta difícil a aquest enigma. Però per sort, veig que n'hi ha que ho teniu molt per la mà això de la raqueta i de seguida heu vist clar que la solució era "el joc 11 del 2n. set" com molt bé diu en XEXU al primer comentari. Felicitats!!

En el que aneu una mica més despistats és en identificar als jugadors, però si en Roger i en Rafa són dos xicots d'aquí del poble :-DD
Per cert, que aquest no és l'únic partit que han jugat. En van fer un altre que explico a l'enigma de demà... a veure si, tan experts en tennis com sou, també us en sortiu tan bé. ;-)

Assumpta ha dit...

A mi m'agrada molt veure un bon partit de tennis per la tele (mai n'he vist cap "en directe" ni tinc la menor idea de jugar-ne) però fa molts anys el meu pare em va ensenyar -mirant partits per la tele, és clar- les regles i tot i m'hi vaig aficionar. Recordo partits boníssims entre John McEnroe i Ivan Lendl... hi havia molta rivalitat entre ells... què bons tots dos!!

Lamentablement demà no podré jugar a aquest segon enigma de tennis... quina llàstima! Espero que n'hi hagi un tercer, MAC!! que dijous ja tornaré a ser per aquí!! :-))

El porquet ha dit...

XeXu! En Sampras era un màquina! Amb el meu germà sempre dèiem que tenia pinta del típic fill de granger yankee.

Ara, a part d'en Federer, jo sempre he estat molt fan d'en Stefan Edberg i d'en Boris Becker. Oposats els dos, però genials en la seva manera de jugar!

I en dones, sempre i sempre i molt de n'Steffi Graf... m'encantava!

Publica un comentari a l'entrada