GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 20 de maig del 2011

Fragment Parcial 007



QUIN QUADRE ÉS?


Amb la intenció de començar una col·lecció de pintura, vaig anar a una famosa galeria d'art i vaig triar uns quants quadres que em van agradar.

A l'hora de pagar vaig adonar-me que el meu pressupost només cobria una part de la factura i, en conseqüència, el galerista només em va deixar emportar un tros de cada quadre... i encara gràcies.

Tot i així, el marxant va dir que són quadres tan famosos que serien igualment reconeguts. A vosaltres que us sembla? ;-)


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Jordi "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

10 comentaris:

Assumpta ha dit...

M'encanta aquest joc del fragment!! :-) De tots els que fas els divendres potser és el meu preferit...

... fins i tot quan no en tinc ni la més remota idea, com ara :-DD

Però jo vaig googlejant, buscant, a veure si sona la flauta per casualitat ;-)

Quadern de mots ha dit...

No és cap suborn , però si vols t'envio un euro i em passes un trosset més :DD
Això si val oi, és que jo soc nova i no sé.... :D

Fins aviat.

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: El Sr. Google et pot ajudar però li has de demanar ben demanat. :-))

QUADERN: No, no val però justament perquè dius que no és un suborn. En canvi, els suborns si que els acceptem però ja t'aviso que les tarifes es disparen. :-DD

Assumpta ha dit...

Jo ja m'he rendit ;-)

QUADERN, ofereix-li un pernil!! hehehe
I et donaré una pista, per si et serveix (a mi no m'ha servit, però... qui sap) En MAC, fins ara, sempre ha posat pintors catalans ;-))

Puigmalet ha dit...

Bon cap de setmana a tothom!

Ni idea, Pere. "La cistella de roba" de Tàpies no és.

Quadern de mots ha dit...

Assumpta, gràcies per ajudar, miraré els dos temes; els pintors catalans i el tema de la cuixa ;D
vaig a pensar...

Fins aviat

Assumpta ha dit...

Hahahaha molt bo, PUIGMALET!!, doncs jo dic "LA BUGADA", de Muxart :-DD


De res, QUADERN... què tinguis sort! que el d'ahir ja te'l vas endur! ;-))

Jordi ha dit...

Avui ha costat molt.
Diria que és el quadre "Les bugaderes" de Joaquim Vayreda.

Assumpta ha dit...

Ostreees!! i tant que ho és JORDI!! ;-))

I mira que jo buscava per "bugada", en? (bé, ja es veu, per la broma que vaig fer amb en PUIGMALET)

Em queda el consol de pensar que vaig tenir bon ull...

ET FELICITO! ;-))

McAbeu ha dit...

Doncs si, en JORDI ha trobat el quadre i encerta l'enigma. Felicitats!!

Publica un comentari a l'entrada