GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 18 de març del 2011

Fragment Parcial 005


QUIN QUADRE ÉS?


Amb la intenció de començar una col·lecció de pintura, vaig anar a una famosa galeria d'art i vaig triar uns quants quadres que em van agradar.

A l'hora de pagar vaig adonar-me que el meu pressupost només cobria una part de la factura i, en conseqüència, el galerista només em va deixar emportar un tros de cada quadre... i encara gràcies.

Tot i així, el marxant va dir que són quadres tan famosos que serien igualment reconeguts. A vosaltres que us sembla? ;-)


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Sànset "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

10 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

Ramon Casas.

Ramón Casas y Pere Romeu en Tàndem

*Sànset*

sànset i utnoa ha dit...

Avui he estat el més ràpid. Béeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

*Sànset*

Quim Soler ha dit...

Merda, per un minut!!1
ja el tenia!
(avui era fàcil)

Assumpta ha dit...

Ostreeeees aquest l'he conegut a la primera... és quadre que hi ha a Els dels Quatre Gats!!

Mentre feia la resposta al cas d'Ellery Queen... sniff

Assumpta ha dit...

Res... és que si hagués entrat al moment era meu segur!!... SÀNSET!! ja et pots anar assegurant les cames!! (Aviso) :-PP

Ara a veure si el de l'Ellery Queen ha anat bé...

jomateixa ha dit...

jo també sempre vaig tard ...

Puigmalet ha dit...

En tinc una còpia en esmalt a casa, feta per ma mare. Fàcil... :P

Elfreelang ha dit...

en fa l¡efecte que en Sànset l'ha encertat! jo havia pensat el mateix!

McAbeu ha dit...

Un fragment recordat d'un quadre força conegut.
En SÀNSET diu primer el que tots confirmeu després. Felicitats!!

sànset i utnoa ha dit...

Ara diuen que era fàcil perquè ja havien llegit la meva resposta. Perdoneu, però algú ho havia de dir!

P.S. Iuju!

*Sànset*

Publica un comentari a l'entrada