GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 23 de març del 2011

316.- Les àvies de Sitges i el mosso d'esquadra

316.- Un mosso d'esquadra de trànsit mentre conduïa la seva moto per l'Autopista Pau Casals direcció Barcelona atura un petit cotxe utilitari que anava a una velocitat excessivament reduïda. El cotxe estava ocupat per 5 àvies adorables, veïnes de Sitges, i la que conduïa li diu: Per què ens atura, senyor policia, no em digui que corria massa?... El policia respon: Al revés, senyora, si anava massa a poc a poc. La dona replica: No és veritat, anava a 32 km/h tal com marca el senyal. El policia no pot evitar un somriure quan veu que el cartell que assenyala la dona és el que indica el nom de la carretera C-32. Es disposava a explicar-li l'error quan se n'adona que les passatgeres del cotxe fan cara de terroritzades i pregunta: Què tenen les seves companyes, sembla que no es troben massa be?. No pateixi, senyor policia, aviat els hi passarà!, diu la vella. El policia no entén res, pots explicar tu que tenen aquelles dones?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Xexu "

13 comentaris:

Sergi ha dit...

Potser és que han agafat un tram de la N340, i la conductora, obedient, ha posat el cotxe a aquesta velocitat. O per la C158. No m'estranya que estiguin espantades, ni l'Alonso posa el cotxe a 340!

Carme Rosanas ha dit...

Doncs jo anava pel mateix camí que en Xexu, però si encara estan parades amb el policia no m'acaba de quadrar... però no se m'acudeix res més, de moment.

captaire ha dit...

Pensava el mateix que en Xexu

sànset i utnoa ha dit...

Pot ser que la conversa la tinguin a 32 Km/h?

En fin...

*Sànset*

JJMiracle ha dit...

Segur que la conductora els va dir que anirien per carretera, i ara es troben que això és una autopista de peatge (i cara!) i els tocarà rascar-se la butxaca.

McAbeu ha dit...

La resposta del LLIBRE és 316.- Doncs que si venien de Sitges havien entrat a l'autopista Pau Casals (C-32) per la carretera B-211, i ja podeu imaginar a quina velocitat; que és el mateix, encara que passant per unes altres carreteres, que diu en XEXU i després confirmen CARME i CAPTAIRE. Felicitats!
Ara bé, com bon enigma lateral no podem descartar altres respostes com les que donen en SÀNSET (una mica perillosa) o P-CFACSBC2V (que sembla broma però que és força realista) ;-))
Gràcies a tots!!

Marta Contreras ha dit...

Aquest enigma em tenia encuriosida :) Carai amb les monges!

Sergi ha dit...

Dos enigmes seguits encertats, no m'ho puc creure! Com es nota que he començat a mirar blogs des de la feina, ehem...

Assumpta ha dit...

Monges?? On diu que són monges?? La MARTA ja pensa en Sor Citroën hehehe :-DDD

Marta Contreras ha dit...

M'he confós :) Això q fossin adorables m'ha liat, jeje

Assumpta ha dit...

Hahahaha :-DD

(Ostres!! has entrat a les 4:14!!... rècoooooooord!!) ;-)

Marta Contreras ha dit...

Sí, això d'alimentar criatures em té una mica desvetllada :)

Assumpta ha dit...

:-)))

Publica un comentari a l'entrada