GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 25 de febrer del 2011

Encreuat Temàtic 014


QUINES PARAULES FALTEN?


Com veieu es tracta d'un encreuat de set paraules...

No hi ha definicions però sabem que totes responen a un mateix tema que ve indicat, com a títol, en el mateix encreuat. A més tenim com exemple i com a pista una de les paraules ja col·locada al tauler.

La vostra feina és encertar les altres sis paraules que s'encreuen amb la que ja està posada. Si les trobeu dieu-me-les als comentaris amb el número que els correspon segons el tauler. Serà qüestió de posar-s'hi, no?. ;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Jordi "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

5 comentaris:

Assumpta ha dit...

Mare meva!! :-)

Ara no tinc temps... cap allà les 4 o quarts de 5 m'hi podré posar... a que m'haurà passat algú al davant?? :-P

Jordi ha dit...

Avui no n'estic gens segur perquè hi ha una rica varietat d'ocells comuns. Tot i així em mullo ja que em donen correcte els mots encreuats:
1- Alosa
2- Mallerenga
3- Cadernera
4- Pardal
5- Estornell
6- Rossinyol
7- Capsigrany

Assumpta ha dit...

Jo abans he entrat (cap els volts de les cinc) i també pensava que PARDAL era la 4... però llavors m'he entestat en buscar un "COLOM" i no em quadrava per enlloc :-))

He d'admetre que "ALOSA" no l'havia sentit a dir mai... ufff... sóc massa de ciutat!

Agnès Setrill ha dit...

Jo no dic ni "piu"!

McAbeu ha dit...

En JORDI té raó en dues coses, és veritat que hi ha molta varietat d'ocells comuns que farien correcte l'encreuat i també és cert que els que tria ell són els mateixos que diu el LLIBRE. :-))
Felicitats!

Publica un comentari a l'entrada