GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 5 d’agost del 2009

Totes les Baranes (Joc Literari)

Recordeu que a finals de maig, en Jesús M. Tibau ens va convidar a participar en una espècie de Joc Literari on havíem d'escriure un poema on aparegués l'expressió: "A la barana dels teus dits"?

Recordeu que des de XAREL-10 vam apostar per la poesia "clàssica" i hi vam participar amb un sonet?

Recordeu que va haver més de 50 participants i que algú va tenir la genial pensada de fer-ne un llibre?

Doncs ja està fet,
i des d'aquí us convido a la presentació virtual
d'aquest llibre que tindrà lloc el proper
dilluns dia 10 d'agost, a les 20:30 hores,


8 comentaris:

Assumpta ha dit...

Ualaaaaaaaa que xulo!! :-))

M'agrada moltíssim la portada! És de la Carme!! :-)))

També hi ha un petit poemet meu que li vaig dedicar al meu estimadíssim maridet :-))

McAbeu ha dit...

És cert, la imatge de la portada és mol maca i molt adient.
Em fa il·lusió veure el meu sonet publicat :-) i també tenir-los tots junts.

Kudifamily ha dit...

Que xulo, eh???

( a veure: jo ja tinc fills i he plantat arbres... aquest llibre contaria per fer el "trio vital"?)
;-DD

Assumpta ha dit...

Jo crec que sí Kudi :-))

Veus? Jo no podré tenir mai aquest "trio vital"... no sabia que es deia així...

Jesús M. Tibau ha dit...

som poderosos!

Trini González Francisco ha dit...

Quina passada! Que guay!!!

bajoqueta ha dit...

Genial! Hi haurà pica-pica a la presentació? Sinó no vinc ;)

Petròpolis ha dit...

Moltes gràcies per la difusió, i felicitats per la part que et toca pel llibre!!!

Publica un comentari a l'entrada