GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

diumenge, 2 d’agost del 2009

Dos Convits Estiuencs


Esperant l'arribada del post nº 300 i l'apunt especial que en vaig fer ahir, he hagut de retardar la meva col·laboració en dos iniciatives sorgides des de dos blogs que formen part de La Meva Blogosfera. Però, encara que potser ja faig tard, no vull deixar de fer-ho.

Una d'elles surt del blog UENDOS, GREIXETS I MAREMORTES i es tracta de fer un haikú basat en la fotografia que encapçala aquest post. A mi m'ha sortit això:

L'aigua no hi és,
s'ha escolat sota el sol.
Recicleu-me!


L'altra iniciativa encara fa més dies que va ser proposada, ho va fer en XEXU al seu blog BONA NIT I TAPA'T . Ens demanava permís per ser una mica tafaner i que ens animéssim a mostrar el lloc des d'on fem i desfem el nostre blog. Doncs aquí teniu el meu racó:


8 comentaris:

Assumpta ha dit...

Molt bon dia!! :-))

Aquest matí també he obert el diari per la pàgina dels Passatemps, però com que avui hi ha el suplement dominical amb molta cosa per comentar, doncs m'he dit, Assumpta, ves per feina, arregla't, esmorza, i quan estiguis ja vindràs... és que després anem a Missa de 12 i, clar, no vull fer tard!! :-))

Assumpta ha dit...

Bé... en primer lloc tenim l'Haikú de l'ampolla jajaja
Em fa gràcia perquè l'he vist a un munt de llocs i he de reconèixer que, a mi, l'únic que m'inspirava era ganes d'agafar l'ampolla i tirar-la a les escombraries :-))
Però he llegit versos parlant de missatges secrets que s'havien perdut i coses així, tots força bé...

Ara bé, crec que el meu pensament inicial s'apropa més a la idea que has tingut tu... Recicleu-me!! diu la pobre ampolla!! així que no puc menys que felicitar-te ben sincerament perquè el trobo molt ben buscat!! :-))

En segon lloc m'encanta veure el raconet des d'on ens poses els enigmes i endevinalles... he mirat molt bé per si en algun lloc es podia veure EL LLIBRE jejeje però no sé si l'has deixat a la vista :-))

Per altre part m'agrada veure l'ordinador de sobretaula amb el qual vas marcar un golàs al meu blog :-))

Davant la pantalla tens un ninotet que et representa a tu mateix, oi? :-))

McAbeu ha dit...

Bon dia ASSUMPTA.
Potser és que som massa pragmàtics però abans de pensar en missatges secrets també la primera idea que vaig tenir jo, al veure l'ampolla llençada, va ser recollir-la. M'alegra que t'hagi agradat el haikú, és el primer que faig. :-D
I si, el LLIBRE està ben a la vista. Em sap greu desfer el mite que hem creat però el famós llibre és aquella coseta que hi ha sobre la torre del PC (només té 64 pàgines) ;-)))
I per últim, m'honora que em confonguis amb el ninotet que representa l'Einstein i que encara ronda per damunt la taula des de que vaig fer Enigma de la Vida 6 :-D

Sergi ha dit...

Moltes gràcies per animar-te a mostrar el teu racó. Sembla petit, però segur que t'hi trobes bé. No hi havia cap termini per fer-ho, jo només vaig animar a la gent a fer-ho, sense cap compromís i amb total flexibilitat. Estic molt agraït a tots els que m'heu permès tafanejar ja vostra finestra.

Assumpta ha dit...

Jejeje EL LLIBRE és petitó!! :-))

Jajajaja ja sabia que era Einstein, home!! :-)) però com tu (bé, la teva imatge) també tens el cabell blanc i una mica llarg (tot i que portes barba i ets més calb), doncs m'ha fet gràcia dir-ho!! :-))

Francesc Mompó ha dit...

Mai sol ser tard per a quasi res. Gràcies per participar, ja l'he penjat a cals uendos (són els follets genèrics dels PPCC com es diuen a la vall d'Albaida).
Salut i Terra

McAbeu ha dit...

XEXU: M'ha agradat participar en una altra de les iniciatives que van fent Catosfera.

ASSUMPTA: Petitó però "matón", que ja saps que no li agrada que li portin la contraria :-DD
Així que, segons tu, l'Einstein i jo, NOMÉS ens semblem per uns "suposats" cabells blancs? Val, val... :-P

FRANCESC: Encantat de participar amb el meu primer haikú. T'he de confessar que no sabia això dels Uendos i que vaig haver de fer una visita al Sr. Google per treure'n l'entrellat, sempre està bé aprendre coses noves.

Assumpta ha dit...

Jejejeje home, el "cervell" no queda visible a les imatges. Tot i que també es pot intuir una molt gran semblança :-))

Publica un comentari a l'entrada