GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 23 de gener del 2009

077.- Assassinat al Teatre Nacional

077.- Un inspector de policia investiga l'assassinat d'una actriu del Teatre Nacional, el crim va tenir lloc durant la representació de l'obra al propi camerino de la noia. Era una actriu jove amb un paper petit a l'obra, només tenia una breu intervenció al quart acte. La causa de la mort va ser un tret directe al cor. L'inspector reuneix tots els sospitosos per interrogar-los:
- Si la causa de la mort va ser un tret, com pot ser que ningú hagi sentit res?
- Això és fàcil d'explicar, diu el director, en aquesta obra hi ha un tiroteig a la meitat del segon acte. Segur que el soroll va tapar el tret assassí.
- És possible, respon l'inspector. Qui va trobar el cadàver?
- Nosaltres, responen a l'hora la primera actriu i un ajudant del teatre.
- Tots dos?
- Si, explica l'actriu, just després del tiroteig representa que jo quedo ferida i surto de l'escena. En aquell moment vaig trobar-me a l'ajudant que trucava a la porta del camerino de la morta i que em va dir que no contestava. Jo també vaig trucar i al veure que no responia vam entrar i ens la vam trobar estirada a terra. Va ser horrible!
- I vostè perquè trucava a la porta, va demanar l'inspector a l'ajudant.
- L'avisava per entrar a escena. És la meva feina, m'encarrego d'avisar als actors just abans de que hagin de sortir a escena perquè arribin a temps a l'escenari.
- Senyora, diu l'inspector dirigint-se a l'actriu, segur que per la joventut de la morta vostè la considerava una rival que li podia prendre el lloc de primera actriu?
- La morta no podia ser mai una rival per mi, senyor inspector, era la meva filla.
- Ho sento, respongué l'inspector, no ho sabia. Això fa que ja no la consideri com una còmplice i que acusi només a l'ajudant de l'assassinat de la seva filla.
Explica com l'inspector ha arribat a aquesta conclusió.


TROBAREU LA SOLUCIO ALS COMENTARIS, FELICITATS A ” Ismael “

1 comentaris:

Ismael ha dit...

El tiroteig és al segon acte i la noia no surt fisn el quart acte, per tant no té sentit que l'ajudan ja l'avises si encara faltava tot el tercer acte perquè li toqués sortir.

Publica un comentari a l'entrada